1

Onderwerp: sjablonen

ik ben al een tijdje aan het zoeken maar ik kan geen sjablonen vinden, behalve van wilton, maar die zijn gwn kleurplaten  :s 

ik ga ook nog even kijken in de webshop, kijken naar prijs en bruikbaarheid voor mij  :)

INACTIEF

2

Re: sjablonen

Ik snap niet goed wat je bedoelt.... je bent op zoek naar sjablonen? Maar van wat dan?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

3d dingen met tylose

INACTIEF

4 Laatst bewerkt door Sonj@ (19-04-2011 19:26)

Je bedoelt een sjabloon van een 3d geboetseerd figuurtje? Ik weet niet of die er zijn, maar ik kan je er in ieder geval niet mee helpen  :nooo

Als ikzelf iets boetseer dan probeer ik wat voorbeelden of foto's te zoeken via google en de rest doe ik dan op gevoel.

Wellicht iemand anders?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

ik bedoel stoeltje tiara enz.  ;)

INACTIEF

6

Weet niet hoe je engels ondertussen is, maar op cakecentral kun je heel veel templates vinden.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Marianne schreef:

Weet niet hoe je engels ondertussen is, maar op cakecentral kun je heel veel templates vinden.

waar precies ?

INACTIEF

Of je zoekt op google; afbeeldingen:
cake templates.
Succes.

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

9

boterkoekje schreef:
Marianne schreef:

waar precies ?

Hier: http://cakecentral.com/cake-decorating- … b_121.html  :cool:

10

dankje karin ;)
en cake templates by google krijg je alleen van die doosjes om cakestukjes in te doen  :nooo 
toch bedankt  :Y

INACTIEF

11

boterkoekje schreef:

en cake templates by google krijg je alleen van die doosjes om cakestukjes in te doen  :nooo

Marianne gaf ook aan dat je op cakecentral naar templates moest zoeken, niet op google

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

12

tipsytaartje schreef:
boterkoekje schreef:

Marianne gaf ook aan dat je op cakecentral naar templates moest zoeken, niet op google

ik had het niet over mariane ;)

INACTIEF