1

Onderwerp: Circa 150 personen bruidstaart

Ik heb een samenwerkingsverband met een evenementenburo, die veel bruiloften, feesten en partijen organiseren. Nu ging 1 van de compagnons trouwen en natuurlijk mocht ik hun taart verzorgen.

Wat een leuke opdracht was dit! Vrolijke kleuren, niet teveel poespas op de taart, ja ik hou er persoonlijk wel van. Ze zijn allemaal gevuld met Champagnecreme en framboosjes  :9 .
Helaas kwam ik niet helemaal goed uit met de namen...

Die stapel van 4 is niet te tillen, wat een gevaarte is het geworden!
Maten 35, 30, 25, 20 cm En de kleintjes zijn 28 en 23 cm.

Ik zit nu al in de zenuwen hoe ik de taart heel op de locatie krijg. Heb over deze taart een nachtmerrie gehad, dat hij was gaan inzakken in de auto.... :s . Ben blij als het 14.30 uur is en hij heelhuids op de locatie staat  :Y .

Mochten jullie tips hebben, dan hoor ik dat heeeeel graag!

http://www.taartinhuis.nl/components/com_joomgallery/img_originals/bruidstaarten_7/willemijnenton_20110416_1741058464.jpg

http://www.taartinhuis.nl/components/com_joomgallery/img_originals/bruidstaarten_7/willemijnenton2_20110416_1174934775.jpg

http://www.taartinhuis.nl/components/com_joomgallery/img_originals/bruidstaarten_7/willemijnenton1_20110416_1655975866.jpg

groeten, Bianca
TAART in huis

2

Re: Circa 150 personen bruidstaart

Ik vind ze prachtig

Neem ook is een kijkje op mijn Facebook en liken natuurlijk https://www.facebook.com/SvenniesTaartenhuys?ref=hl

3

Prachtig!! Erg mooi!

Jammer dat die letters van clixstix niet allemaal even groot zijn.. erger me zelf ook altijd aan als die moet gebruiken..

4

Wat een lekkere frisse taarten. Ik vind het super mooi en strak.. 150 personen mennnnnnnnnnnnnn wat een werk is dit geweest.

5

Mooie strakke taarten en frisse kleuren!

6

Mooi! Leuke frisse kleuren en prachtige strikken

Taarten -Workshops- Winkeltje -Leeuwarden
www.eigentaartje.nl

7

Prachtige taarten,mooi blauw!

8

Heel erg mooi.

Heb je hem nog goed op locatie gekregen?

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

9

misty schreef:

Heel erg mooi.

Heb je hem nog goed op locatie gekregen?

JAAAA hij is heel overgekomen!! We mochten met de auto op de binnenplaats van het kasteel Woerden komen, had gezegd dat ik met een klein autotje zou komen (mazda 2) maar manlief wilde met zijn volvo xc60. Nou met ingeklapte spiegels konden we precies op 5 cm na aan iedere kant met de auto door de poort...  :lol:

Toch blijf ik het altijd maar spannend vinden hoor, het vervoer van bruidstaarten.

Oja nog een tip, die gekleurde blauwe pareltjes op de bovenste rand, die kunnen kleur verliezen in de koelkast, gelukkig alleen aan de achterzijde van de taart is dat gebeurd. Waarschijnlijk toch te dicht tegen de achterkant van de koeling gestaan!

groeten, Bianca
TAART in huis

10

Heel mooi!!

11

Wat een schitterende taarten zeg!!!
Vraagje, hoe heb jij de stapel onderbouwd? Bedoel, heb je houten dowels gebruikt voor die stapel van 4?
Ik moet namelijk een stapel van 3 maken, maar vind die houten dingen echt vreselijk hahaha!

12

Summer1985 schreef:

Vraagje, hoe heb jij de stapel onderbouwd? Bedoel, heb je houten dowels gebruikt voor die stapel van 4?
Ik moet namelijk een stapel van 3 maken, maar vind die houten dingen echt vreselijk hahaha!

Nee met minimaal 4 hoog werk ik liever met Wilton Dowel Rods Plastic Set/4.

Succes met stapelen!!

groeten, Bianca
TAART in huis

13

Post schreef:
Summer1985 schreef:

Nee met minimaal 4 hoog werk ik liever met Wilton Dowel Rods Plastic Set/4.

Succes met stapelen!!

Dat zijn toch die dikke ronde witte? Doe je er dan gewoon 4 per taart?? of meer? Enig idee hoeveel taart er dan 'opgaat' aan die dowels?

14

Ik vind hem prachtig!

Liefs, Simone

15

Mooi gedaan, leuke opdracht, gaaf die volle strikken. Ik vind persoonlijk namen op een tart echt zonde, maar daar kun jij niets aan doen ;)

Groet, Jolanda

16

mooi simpel ontwerp wat toch heel chique oogt door het parelmour en de parelrand. Vind die kleur blauw ook super gaaf!

17

Gaaf  hoor, wat een mooie kleur blauw.
Hier vandaag ook de champagne creme gemaakt met frambozen heerlijke frisse vulling!!!

18

Love it!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

19

Super mooi gemaakt

20

Prachtige taarten en wat een mooie kleur blauw!!!!

21

heeel mooi/prachtig :Y
:think: heb je de witte taarten parelmoer gespoten of op een andere manier glans toegevoegd?

idd jammer van de letters, het was toch het mooiste geweest zonder namen :o of anders met andere letters :o  :o

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

22

Carien schreef:

heeel mooi/prachtig :Y
:think: heb je de witte taarten parelmoer gespoten of op een andere manier glans toegevoegd?

idd jammer van de letters, het was toch het mooiste geweest zonder namen :o of anders met andere letters :o  :o

het is fondant met de pearl spray van pme. Heel handig en prachtig resultaat! Ik heb inmiddels ook het perfecte lint gevonden wat erbij past qua kleur! Was super blij!!!

groeten, Bianca
TAART in huis

23

prachtig!

Mooie kleuren ook zo!

Liefs, Zanoni

24

mooi! petje af! :Y

25

Echt ontzettend mooi, je hebt er een prachtig plaatje van gemaakt !

Groetjes, Conny