1 Laatst bewerkt door Limbo (02-04-2011 20:33)

Onderwerp: Hallo Allemaal

Hallo Medebaksters,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben C. Hofmeester alias Limbo (geboren in Limburg, getogen in Brabant, nog gewoond en gefeest in Amsterdam weer terug gekomen naar Brabant en nu alweer sinds 2.5 jaar te wonende in Zuid-West Frankrijk). Je leeft tenslotte maar één keer (althans dit leven) en je moet je dromen achterna gaan. We willen niet op ons 65ste zeggen hadden we het maar gedaan. Ik ben 37 jaar oud en getrouwd. Moeder van 6 kinderen maar we mogen er helaas maar voor 5 zorgen. 1 april 2007 is onze oudste zoon (toen 6 jaar en 10 maanden oud) overleden aan de gevolgen van zijn beenmergtransplantatie (twee virussen) die hij heeft gekregen omdat hij AML (Acute myeloïde Leukemie) had (diagnose 12 mei 2005).
Nou, weer een heel verhaal, ik kom lekker met de deur in huis vallen maar ja als jullie me willen leren kennen, deze geschiedenis hoort bij mij. Ik vind het ook niet erg om over hem te praten of te vernoemen. En ook al is hij er niet meer, hij blijft toch mijn zoon en ik zijn moeder. En als ik zou zeggen ik heb 5 kinderen dan lieg ik!
Wij hebben 3 dochters, 3 zonen respectievelijk M 14, M 12, J 9, J 3, M 19 mnd. oud.

Ik heb vroeger al heel wat taarten gebakken maar toen de kids klein waren even een break gehad, behalve met speciale gelegenheden natuurlijk. Mijn zus is vorig jaar oktober weer bij me geweest en heeft me weer herbesmet met het bakken en decoreren van taarten. Waarvoor mijn dank. Ik vermoed dat ze ook wel op dit forum te vinden zal zijn. Gok ik zo. Bij deze zus, Merci! Ik verheug me op de geplande workshops en cursussen die binnenkort zullen aanvangen. Ik ben dus volop aan het bakken geslagen en beleef er veel plezier aan. Nu was ik vanavond weer aan het bakken en al zoekende om tips op jullie site en google kwam ik nog wat tips tegen die ik jullie niet wil onthouden. En zodoende heb ik me aangemeld op het forum. Ik heb ze trouwens geplaatst bij het topic voetbaltaarten.

groetjes Limbo

P.s Als jullie foto's willen zien van de baksels dan hoor ik dat wel, weet niet of dat de bedoeling is.

2

Re: Hallo Allemaal

Ha zusje  :lol:

Je had het al druk als je in het land bent, en nu wordt het nog veeeel drukker.
Graag gedaan om je te besmetten  :D
Nu hoef ik als wij weer bij jullie zijn niet te bakken met beperkte middelen haha

welkom op het forum!

Ik zing mijn eigen wijsje!

:lol: hee die Limbo, daar is tie dan!!! Lig al prinsheerlijk in mijn bed maar lang leve de moderne iPhonetechnologie kan ik toch nog even een berichtje achter laten, zoals beloofd!

Vond t super om jou, je zus en juf dorien te hebben mogen ontmoeten vanavond! Dorien nog bedankt voor je instructie omtrent de cricut cake!!!

Ik heb zo'n voorgevoel dat we mekaar zeker nog gaan spreken, zien, schrojven, zo te lezen ben je net zo'n ouwe ho#*r als ik  :lol:

ik wens je heel veel suc6 de komende tijd in NL met je cursussen, workshops ea.

Groejtes en slaap lekker, wordt een kort nachtje;)

liefs Jantien, Taartjevan10tje

5

welkom. En veel taartplezier.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

6 Laatst bewerkt door Limbo (01-03-2011 20:02)

Hallo Allemaal,

Hartelijk bedankt allemaal voor dit warme Welkom!

Jantien! Het was een heeeeeeel kort nachtje. Toen we thuis waren nog even kopje thee gedronken, spullen bij elkaar gezocht, lag er om half twee in ;-( maar de zaterdag was top! Een dipje in de middag maar dat was na de workshop haahah ;-) en s'avonds een mooie taart gedecoreerd voor mijn schoonmoeder en dankzij mijn zussie was het kapsel al klaar. Al werd het wel weer ontzettend laat, geloof dat ik om 04.00 mijn bedje zag snif. Maar de zondag was weer top!

Groetjes Limbo

Het was een leuke maar vooral een gezellige avond.

Verheug me alweer op morgenavond bij Miss Pebble!En zaterdag bij Etty in Urk.

7

Welkom op het forum! 
Have fun de komende dagen  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

8

Limbo schreef:

. Al werd het wel weer ontzettend laat, geloof dat ik om 04.00 mijn bedje zag snif. Maar de zondag was weer top!

Nee hoor, kan niet dat jij om 4u in bed lag.
Om 4u ging je hier weg  :lol:
Ik geloof dat ik om 4.03 in mijn bed lag  :D
En s'morgens weer vroeg eruit voor de kids  :s

9

Welkom op het forum! Ik woon zelf ook in het buitenland, maar dit forum brengt me iedere dag even in Nederland!
Leuk dat je zo uitgebreid over jezelf vertelt.
Het spijt me héél erg dat jullie je oudste zoon moeten missen. Vreselijk.

crisje schreef:
Limbo schreef:

. Al werd het wel weer ontzettend laat, geloof dat ik om 04.00 mijn bedje zag snif. Maar de zondag was weer top!

Nee hoor, kan niet dat jij om 4u in bed lag.
Om 4u ging je hier weg  :lol:
Ik geloof dat ik om 4.03 in mijn bed lag  :D
En s'morgens weer vroeg eruit voor de kids  :s

Oh vreselijk!!! maar zoals je zei, na 14 jaar ben jij aan de beurt;)

Ben benieuwd naar je creaties! Hou me op de hoogte!
Liefs

11 Laatst bewerkt door figarodt (02-03-2011 11:52)

Hartelijk welkom hier Limbo en gefeliciteerd met je her-besmetting.
Ik woon ook in het buitenland en al heeeeel lang. Het zou leuk zijn een topic te beginnen van leden die in het buitenland wonen. Dan bedoel ik natuurlijk niet Belgische leden want die horen gewoon bij de nederlandse.
Ik heet Dieuwke maar mijn alias hier is Figa

Bonjour,

ik was op zoek naar een voetbal patroon en toen kwam ik bij jou terecht.
Welkom op het forum!!

Ik woon zelf ook in Frankrijk (vlakbij dat muisje met die zwarte oren)
K ben benieuwd naar je taartjes!!

Groetjes
Femke

13

Welkom hier en veel taartplezier