Re: [Feedback] Bedankje trouwen
Jammer dat ik die dingen echt niet te .... vind maar ze zijn errug leuk geworden
Volgens mij kan het niet veel beter hoor 
(en opeens zie ik nog meer mogelijkheden met de pushcake olds voor me
)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [Feedback] Bedankje trouwen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Jammer dat ik die dingen echt niet te .... vind maar ze zijn errug leuk geworden
Volgens mij kan het niet veel beter hoor 
(en opeens zie ik nog meer mogelijkheden met de pushcake olds voor me
)
@ Monique53 Ik heb extra White Candymelts gebruikt.
En verder chocoladeglazuur van dr oetker (voor de mannen)
Groetjes Diana
Laat ik eerst zeggen dat ik ze superleuk vind!!
Ik zou er alleen wel rekening mee gaan houden dat het rond die tijd erg warm kan zijn.
Zou zo zonde van al je werk zijn dat aan eht einde van de dag er niets meer van te herkennen is en alles gesmolten is.
Wat gaaf! niks meer aan doen! ze zijn echt geweldig!
@ Tam / Mamav2Boys
Inderdaad hopen we op mooi weer... daarom alvast bij de feestlocatie gevraagd of het mogelijk is al deze lollies in de koelkast te mogen stallen. Dit was gelukkig geen probleem!
Tegen de tijd dat de eerste gasten naar huis gaan komt er 1 toren uit de koelkast en zo verder... tot iedereen naar huis is
Groetjes Diana
Z zijn super ik vind het stokje juist leuk zo. Veel plezier op je trouwdag (op mijn verjaardag)
mooi zeg,wat een werk! 
daarom alvast bij de feestlocatie gevraagd of het mogelijk is al deze lollies in de koelkast te mogen stallen. Dit was gelukkig geen probleem!
Ze zien er super uit! Gaaf hoor je eigen trouwbedankjes maken.
Ik wil je alleen adviseren ze niet in de koeling te plaatsen. Ik neem aan dat ze in een (apart? ) zakje gaan. Dit gaat in de koeling weer zweten ( condens ) en op die manier ook weer plakken en daardoor mss wel wit uitslaan. Zoiezo kun je chocolade beter nooit in de koeling bewaren. Als ik jouw was zou ik ze in een donkere luchtdichte box bewaren, en deze evt. in een koelbox zetten. Misschien is er op de trouwlocatie een kelder oid aanwezig? Succes in ieder geval 
Ik vind ze erg leuk, wat geweldig goed idee! En ik zou ze ook niet omdraaien, ik vind ze zo al erg leuk!
Supermooi ! Voor een eerste poging schrijf je dan? gewoon geweldig mooi !
Onwijs gaaf!!
Ze zijn echt geweldig leuk, wat een origineel bedankje! 
Gaaf, net als in het boek, zie geen verschil zo!
Leuk!
heel erg leuk, mooi gemaakt zeg!
Ik snap dat pops op een stokje horen maar ik geloof dat ik ze zonder stokje, als een soort bonbon, nog mooier zou vinden.Tenzij het met presenteren ergens ingestoken de bedoeling is, maar als ze toch in een zakje gaan, vind ik de stokjes wat overbodig......
Mee eens! Maar als je ze toch op een stokje wilt ben ik het met de andere dames eens dat het waarschijnlijk mooier is met het stokje naar beneden.
Maar ze zijn super hoor!
Heel erg mooi.Maar ik denk ook heel erg veel werk.
Hoeveel moet je er maken?
ik vind ze echt helemaal geweldig!!!
Hallo,
Ze zijn echt super. Heb de how-to gevonden in het boek van bakerella.
Gaaf zijn ze.
Dat je daar zin in hebt zeg
Ik besteed mijn taart uit hoor, te veel stress 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [Feedback] Bedankje trouwen