26 Laatst bewerkt door nnicole1234 (14-04-2011 08:12)

Re: [Feedback] Bedankje trouwen

Jammer dat ik die dingen echt niet te .... vind maar ze zijn errug leuk geworden  :thumb:  :thumb:
Volgens mij kan het niet veel beter hoor  :think:

(en opeens zie ik nog meer mogelijkheden met de pushcake olds voor me  :Y )

27

@ Monique53 Ik heb extra White Candymelts gebruikt.   :)  En verder chocoladeglazuur van dr oetker (voor de mannen)

Groetjes Diana

28

Laat ik eerst zeggen dat ik ze superleuk vind!!

Ik zou er alleen wel rekening mee gaan houden dat het rond die tijd erg warm kan zijn.
Zou zo zonde van al je werk zijn dat aan eht einde van de dag er niets meer van te herkennen is en alles gesmolten is.

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

29

Geweldig!

30

Wat gaaf! niks meer aan doen! ze zijn echt geweldig!

31

@ Tam / Mamav2Boys
Inderdaad hopen we op mooi weer... daarom alvast bij de feestlocatie gevraagd of het mogelijk is al deze lollies in de koelkast te mogen stallen. Dit was gelukkig geen probleem!  :)
Tegen de tijd dat de eerste gasten naar huis gaan komt er 1 toren uit de koelkast en zo verder... tot iedereen naar huis is

Groetjes Diana

32

Z zijn super ik vind het stokje juist leuk zo. Veel plezier op je trouwdag (op mijn verjaardag)

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

33

mooi zeg,wat een werk! :thumb:

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

34

Dot1984 schreef:

daarom alvast bij de feestlocatie gevraagd of het mogelijk is al deze lollies in de koelkast te mogen stallen. Dit was gelukkig geen probleem!  :)

Ze zien er super uit! Gaaf hoor je eigen trouwbedankjes maken.

Ik wil je alleen adviseren ze niet in de koeling te plaatsen. Ik neem aan dat ze in een (apart? ) zakje gaan. Dit gaat in de koeling weer zweten ( condens ) en op die manier ook weer plakken en daardoor mss wel wit uitslaan. Zoiezo kun je chocolade beter nooit in de koeling bewaren. Als ik jouw was zou ik ze in een donkere luchtdichte box bewaren, en deze evt. in een koelbox zetten. Misschien is er op de trouwlocatie een kelder oid aanwezig? Succes in ieder geval  :thumb:

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

35

Ik vind ze erg leuk, wat geweldig goed idee! En ik zou ze ook niet omdraaien, ik vind ze zo al erg leuk!

Groetjes Syl,
Piece of Pie!

36

Supermooi ! Voor een eerste poging schrijf je dan? gewoon geweldig mooi !

Groetjes, Conny

37

Onwijs gaaf!!

38

Ze zijn echt geweldig leuk, wat een origineel bedankje!  :thumb:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

39

Gaaf, net als in het boek, zie geen verschil zo!

Leuk!

Groetjes Jeannette

40

Sandra-lala schreef:

heel erg leuk, mooi gemaakt zeg!
Ik snap dat pops op een stokje horen maar ik geloof dat ik ze zonder stokje, als een soort bonbon, nog mooier zou vinden.

Tenzij het met presenteren ergens ingestoken de bedoeling is, maar als ze toch in een zakje gaan, vind ik de stokjes wat overbodig......

Mee eens! Maar als je ze toch op een stokje wilt ben ik het met de andere dames eens dat het waarschijnlijk mooier is met het stokje naar beneden.

Maar ze zijn super hoor!

41

Heel erg mooi.Maar ik denk ook heel erg veel werk.
Hoeveel moet je er maken?

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

42

ik vind ze echt helemaal geweldig!!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

43

Hallo,
Ze zijn echt super. Heb de how-to gevonden in het boek van bakerella.

Gaaf zijn ze.
Dat je daar zin in hebt zeg :rolleyes:
Ik besteed mijn taart uit hoor, te veel stress :lol:

Jammie, jammie!