Re: Ik had weer eens een post momentje. 9 taarten dit keer.
WAUW!
Ooit hoop ik ook zulke prachtige taarten te maken.
Maar dat zal nog wel een poosje duren...
Echt heleeee mooie taarten! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik had weer eens een post momentje. 9 taarten dit keer.
WAUW!
Ooit hoop ik ook zulke prachtige taarten te maken.
Maar dat zal nog wel een poosje duren...
Echt heleeee mooie taarten! 
Wauw! mooie parade 
en nu ga ik toch maar es een vraag stellen
hihihi hoe doen jullie dat toch met die patroontjes?? Bijv. die van Louis viton?
Ik hoor het 
Gr. Angèle.
Het ziet er allemaal super uit!!!!

Ze zeggen wel eens das een echte Wendy.......maar ik geloof dat ik even moet gaan kijken hoe jij heet! Echt super mooi gedaan allemaal!!!
wat vindt ik vooral die Louis Vuitton met Chihuahua leuk!!!!!!!!! 
Hey, dit is al een ouder topic die weer terug is gehaald. Bedankt voor de complimenten dames.
@ Ann-07 = De patroontjes zijn eetbare prints op bijvoorbeeld ouwel papier. Eetbaar papier dus. Ze zijn op veel plaatsen de bestellen. Ik bestel ze altijd bij Ricake.nl. Succes ermee.
Bedankt! 
Heel leuk!
Wat zijn dit leuke taarten! Ik zocht op ouwel in de zoekfunctie en kwam dit tegen, moet toch echt even reageren 
geen tips van mij maar diepe bewondering hoor
wat een supermooie taarten
wat een geweldig geweldig mooie parade!!
Wat een mooie taarten zeg! Ik vind je mario taart ook echt heel erg leuk dat je verschillende hobby's erop verwerkt hebt.
mooie taarten, vooral die strandtaart is super 
Wat een schitterende parade!
Allemaal even strakke en mooi afgewerkte taarten
.
Prachtig
De "Delfts" blauwe is mijn favoriet 
Heel erg mooi allemaal!!! Die met de kralen is super!!
Superleuke parade! Dat hondje...echt geweldig!
Zoete groet,
Mandy
Ben heel blij dat dit topic weer omhoog is gehaald, want ik had hem over het hoofd gezien. Je maakt GEWELDIGE taarten, ik word helemaal blij van zo een mooie parade 
ik weet gewoon niet meer wat ik toe kan voegen aan al die woorden van iedereen. behalve dan dat ik mijn mond niet meer dicht krijg nu.
Wauw enzo 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ik had weer eens een post momentje. 9 taarten dit keer.