Onderwerp: Ik had weer eens een post momentje. 9 taarten dit keer.
Veel werk maar super leuk om te maken.

Strandtaart. Ik kreeg een foto toe gestuurd van dit matroosje en die wilde ze dus ook graag op de taart. In zijn hand heeft hij een olielampje. Was mij ook niet direct duidelijk op het foto'tje die ze me toe stuurde.
Burberry, maar niet te druk, was de wens.
Louis vuitton tasje met chiuaua 

Vrachtwagen. Voor een jongentje waarvan zijn vader deze vrachtauto bestuurd. En waarvan dat bedrijf ook is.
Delfts Blauw. Voor mijn zusje die terug kwam na 3 maanden in Africa te zijn geweest.

Mario, Judo en DS was de wens. Dit jongentje had de gele band dus vandaar dat de kleur geel in de taart verwerkt is.
Quick Boys. De voetbalclub van ons dorp.
Feyenoord. Voor een oudere man die 75 jaar werd.
En dan nog even een opmerking/vraagje! Bij mijn Delfts blauwe taartje heb ik een kralen fontein gemaakt. Ik was super blij met het resultaat maar hij bleef tijdens het vervoeren niet staan. Ze trilde zeg maar allemaal dezelfde kant op en toen werd hij aan de ene kant zo zwaar dat hij om kieptje. Hoe doen jullie dat toch? Zetten jullie hem er dan pas op lokatie op ofzo? Of heeft één van jullie de gouden tip voor mij! Ik doe ook vast wat verkeerd maar ik kan maar geen oplossing verzinnen. En aangezien de meeste mensen de taarten bij mij komen ophalen kan ik natuurlijk niet van ze verwachten dat ze thuis zelf de kralen fontein erop gaan zetten. Gelukkig nam ik deze taart zelf mee naar me zusje en kon ik het herstellen maar ik zie het op deze manier niet zitten om zo'n fontein voor een vreemde te gaan maken. Dan sta ik natuurlijk voor emmer hahaha. Nou, ik hoop dat iemand me kan helpen.
Bedankt voor het kijken.
Doei doei.

.
Ik gebruik eigenlijk nooit kralen, misschien kun je een lichtere soort gebruiken? Of de steeltjes korter?