1

Onderwerp: Printer gekregen maar hij doet het niet...of wat doe ik verkeerd

Vorige week heb ik voor mijn verjaardag de canon IP 3600 gekregen. Nu wilde ik hem gisteren gebruiken, maar ik krijg telkens een fout melding dat de printer kop niet de juiste is (ik heb bij de car art.nl besteld, en dus ook de verkregen printer geinstalleerd), maar ook pak de printer op geen enkele wijze het papier (ouwel). Ik heb alle ingangen geprobeerd maar hij pakt het papier gewoon niet...ahhh zo frustrerenend. Kan iemand mij helpen?

2

Re: Printer gekregen maar hij doet het niet...of wat doe ik verkeerd

Heb net een bestelling gedaan en krijg het als het goed is morgen binnen en denk Help!
Maar misschien gewoon even de winkel bellen waar je 'm gekocht heb.....

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

Ik heb het andere topic verwijderd. :)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

@pooh dank je wel :D

Ik heb zo juist cake art aan de telefoon gehad en ik krijg morgen een nieuwe printer geleverd. Wauw wat een service.  Mijn computer bleef een 1405 fout code aan geven (dat de printer kop opnieuw geinstalleerd moest worden of dat de printer kop kapot was). Na het nogmaals opnieuw plaatsen van de printer kop werd het helaas niet beter. Dus terug gebeld en zonder aarzelingen zei de meneer dat ik een nieuwe printer geleverd krijg, morgen. Fantastisch! Waarom hij de papier niet pakte daar zal ik waarschijnlijk nooit achter kopen whahah... Morgen gelijk de andere printer testen en ik laat het natuurlijk even weten  :lol:

5

theemettaart schreef:

@pooh dank je wel :D

Ik heb zo juist cake art aan de telefoon gehad en ik krijg morgen een nieuwe printer geleverd. Wauw wat een service.  Mijn computer bleef een 1405 fout code aan geven (dat de printer kop opnieuw geinstalleerd moest worden of dat de printer kop kapot was). Na het nogmaals opnieuw plaatsen van de printer kop werd het helaas niet beter. Dus terug gebeld en zonder aarzelingen zei de meneer dat ik een nieuwe printer geleverd krijg, morgen. Fantastisch! Waarom hij de papier niet pakte daar zal ik waarschijnlijk nooit achter kopen whahah... Morgen gelijk de andere printer testen en ik laat het natuurlijk even weten  :lol:

Misschien ben je hier al achter maar deze fout maak ik ook nog steeds: als je wat voor soort papier dan ook erin zet, moet je handmatig aangeven dat je via de achterste lade je papier voedt.

Ik heb vandaag mijn andere printer gekregen. Deze gaf gelukkig niet aan dat de printer kapot is, dus dat is al vast mooi! Wat een ge-emmer met dat papier zeg, nou nou nou  :s  maar na een uurtje en een paar scheld serenades verder heeft hij eindelijk zijn test pagina afgedrukt...whoehoe ik ben super blij!

Nogmaals cake-art bedankt voor de service!

Smollebulle, thanks! werd al lichtelijk gek omdat mijn papier niet werd gepakt..

langleve het forum

Groetjes Natasja!

8

vaak duid dat er op dat de print kop defect is of er niet goed in zit

theemettaart schreef:

Vorige week heb ik voor mijn verjaardag de canon IP 3600 gekregen. Nu wilde ik hem gisteren gebruiken, maar ik krijg telkens een fout melding dat de printer kop niet de juiste is (ik heb bij de car art.nl besteld, en dus ook de verkregen printer geinstalleerd), maar ook pak de printer op geen enkele wijze het papier (ouwel). Ik heb alle ingangen geprobeerd maar hij pakt het papier gewoon niet...ahhh zo frustrerenend. Kan iemand mij helpen?

even een kleine update: Ik inmiddels de printer gebruikt en hij doet het geweldig. Ben echt helemaal blij ;) . Bij de vorige printer is "pieter" post niet voorzicht genoeg geweest met het in en/of uitlade van de printer, waardoor deze een smak heeft gehad. De printerkop was stuk.