1

Onderwerp: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

Oké ik ben een leek!
Maar hoe weet ik of een printer geschikt is voor het maken van foodprints ? Of zijn alle printers dat wanneer je er speciale inkt in doet en print op eetbaar papier ?  :o

Ik heb een Canon Pixma MP640, kon het boekje niet meer vinden en op internet kan ik er ook niet echt iets over vinden dus iemand enig idee ?

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

Als je eenmaal je printer gebruikt hebt kun je hem niet als foodprinter gebruiken.

Groetjes Natasja!

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

MamavanDean&Julian schreef:

Als je eenmaal je printer gebruikt hebt kun je hem niet als foodprinter gebruiken.

Oh nee haha blond :P
Niet bij stil gestaan  :lol:

4

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

MamavanDean&Julian schreef:

Als je eenmaal je printer gebruikt hebt kun je hem niet als foodprinter gebruiken.

Hoi,
Had je geluk bij die foodprinter die te koop was aangeboden?
Ik stond als eerste maar heb doorgeven er van af te zien....

Grtz,
Sandra

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

Heb inmiddels een goedkopere nieuwe gekocht!

Groetjes Natasja!

6

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

MamavanDean&Julian schreef:

Heb inmiddels een goedkopere nieuwe gekocht!

MP? ;)

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

yep.. :Y zonder inkt..25 euro.. helemaal nieuw

Groetjes Natasja!

8

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

hoi

kan ik ook gewoon de canon ip 3600 aanschaffen en daar de eetbare inkt in plaatsen of moet er iets gebeuren met de printer??

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

Je kan er gewoon eetbare inkt in doen. Hoeft niks meer te gebeuren.

Groetjes Natasja!

10

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

MamavanDean&Julian schreef:

yep.. :Y zonder inkt..25 euro.. helemaal nieuw

Welk type heb je gekocht dan?

Life is what you bake it.

11

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

Dus elke printer is geschikt?  :rolleyes:

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

12

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

Je moet het type kiezen waarvoor de cartridges met eetbare inkt beschikbaar zijn :)

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

13

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

Zonnetje schreef:

Dus elke printer is geschikt?  :rolleyes:

Nee, alleen de canon printers waar de cartridges met eetbare inkt in passen. Dat zijn er volgens mij maar 2. Ik weet niet zeker of er ook een ander merk is dat je kunt gebruiken.
Niet elk merk heeft cartridges met eetbare inkt.

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

Taartenmarie schreef:
MamavanDean&Julian schreef:

yep.. :Y zonder inkt..25 euro.. helemaal nieuw

Welk type heb je gekocht dan?

Ip3600

Groetjes Natasja!

15

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

hey,

heb eens opezocht maar ik kan hem dan beter bij bouwhuis bestellen daar is een aanbieding van het toestel 4-5 cartridges ,25 vellen en nogeens 25 icing vellen dacht ik aan 199 euro want als ge alles appart koopt kom je ook wel aan die prijs volgens mij.....en er is garantie op ;-)

16

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

hier ook even een vraagje, een printer kost bij Bouwhuis 99€ exBTW, maar bv bij een internetzaak 68€ incl verzenden; kun je die dan ook daarvoor gebruiken???

Groetjes, Dorothea.

17

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

De garantie is fabrieksgarantie. Die krijg je dus ook als je hem ergens anders koopt. ;)

(Tis maar een tipje ;))

Ik zou inderdaad eens op Marktplaats kijken......

18

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

Dankje dames, wie weet een leuk idee voor me vakantiegeld :thumb:

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

19

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

Dot schreef:

hier ook even een vraagje, een printer kost bij Bouwhuis 99€ exBTW, maar bv bij een internetzaak 68€ incl verzenden; kun je die dan ook daarvoor gebruiken???

iedere ip3600 priinter waar je hem koopt is geschikt voor te printen met eetbare inkt. ook bij bouwhuis krijg je dezelfde printer als b.v. bij dixons. alleen doen hun iedere doos open maken om hun eigen stickers op de printer te plakken, maar het is en blijft dezelfde.

Vanaf vandaag 04-03-2012 is onze winkel met fondant en bakmixen open in venlo, met zeer scherpe prijzen. Open van do en vr 12.00-17.3 en za 10.00-17.00.

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

wenda schreef:

hey,

heb eens opezocht maar ik kan hem dan beter bij bouwhuis bestellen daar is een aanbieding van het toestel 4-5 cartridges ,25 vellen en nogeens 25 icing vellen dacht ik aan 199 euro want als ge alles appart koopt kom je ook wel aan die prijs volgens mij.....en er is garantie op ;-)

Ik was nog geen 100 euro kwijt. Geen garantie maar 9 van de 10 keer is het de printerkop en die valt er buiten.

Groetjes Natasja!

21

Re: Hoe weet ik of een printer geschikt is ?

Ik kocht mijne voor 22 Euro inclusief verzend, met een jaar garantie, ook via MP

Als je je inkt en sheets via Kopyform in Duitsland koopt ben je inderdaad nog geen 100 Euro kwijt