1

Onderwerp: Op zoek naar keukenmachine

Ik wil graag jullie hulp!
Ik ben op zoek naar een goede keukenmachine met in ieder geval een mixer en blender. Nu heb ik al een beetje op internet gekeken en ben ik de volgende 4 machines tegengekomen:
Bosch mum 4701
Braun multisystem K3000
Moulinex QA402
Moulinex masterchef gourmet

Hebben jullie ervaring met een van deze keukenmchines?? Of weten jullie een andere goede keukenmachine tot ongeveer 200 euro??
Alvast bedankt voor jullie reacties!!

2

Re: Op zoek naar keukenmachine

Mijn 2e hands Kitchenaid is een beetje stuk, moet nagekeken worden, hoop dat hij weer gemaakt kan worden, mis hem verschrikkelijk, moet nu alles weer met de handmixer doen  :s

Maar goed, ik heb ook een Braun 3210 (is al 10+ jaar oud) gebruik ik eigenlijk niet zoveel meer, maar laatst weer even uit de kast gehaald.
Voor een bisquit kun je max het beslag met 3 eieren maken, dat schiet niet op. Ik heb ook botercreme gemaakt... het bleef maar slapjes.... toen ondekte ik dat de kom heet was.
Het is echt een heerlijke machine (snijden/raspen/babyvoeding maken), maar voor taarten maken... hmmm, zou ik toch voor een andere gaan.

3

Re: Op zoek naar keukenmachine

Ik denk dat ik toch voor de moulinex ga, maar die is alleen vanaf eind april leverbaar en ik heb voor begin mei twee bestellingen staan. Zit nu dus erg in dubio.
Vanmiddag ga ik maar even naar de kookwinkel en anders probeer ik om een mixer van iemand te lenen voor eventjes....

Hoeveel Watt raden jullie trouwens aan?? De moulinex is 900 watt en dat kom je toch niet zo vaak tegen voor de prijscategorie waarin ik zoek.