1

Onderwerp: oops i did it again...... en nog 2 te gaan

ik was er een tijdje geleden weer ingetuind.
toch weer een kinder taart maken. (ik heb er volgende week nog 2 te gaan en dan ga ik echt, echt minderen met het aantal taarten dat ik ga maken en zeker op de kindertaarten) ik zag er als een berg tegen op. moest naar een eerder gemaakte taart van mij. en ik had er zo geen zin in.... maar eenmaal bezig viel het eigenlijk best wel mee gelukkig, het is alleen niet mijn ding zeg maar.
en gelukkig was het voor een meisje en heb ik de sterretjes vertaald naar bloemetjes wat ik zelf ook al leuker vond. en toen als laatste die clown him self. gelukkig ging dat ook in 1 keer goed, tenminste dat vind ik zelf dan whhaahaa O-)  kan natuurlijk zijn dat jullie (de kenners) op of aanmerkingen hebben hoor, maar ik was al lang blij dat hij er zo uit kwam :D  er zaten ook nog een aantal cupcakes bij, maar die waren zo gewoon dat ik er geen foto van gemaakt heb. gewoon lime groen cupcake papiertje, blauwe fondant met de paarse spiraalroller en een 2 en een bloemetje. erg saai dus ;)

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1302296292.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1302296322.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: oops i did it again...... en nog 2 te gaan

zeg doe mij zo'n berg ... ;)
je hebt het gewoon in je handjes en je vingers hoor ;)
vind 'm heel lief geworden
:thumb:  :thumb:

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

3

again beautiful!!! :Y

heerlijke taartgroetjes van Brenda

4

One down two to go! Hij is Prachtig! En
Voor iemand met een clownfobie is dat een hele dappere opmerking :D

Wat je ook doet: NIET Minderen! Hoe moet dat dan met ons!? :+

5

maar hij is zo leuk!!

Groetjes, Dorothea.

6

Hartstikke leuk!!

Groetjes, Conny

7

vrerselijk he die clown haha

maar ondanks je het verschrikkelijk vin om hem te maken

vind ik hem wel super geworden

8

ohw ja...helemaal begrijpelijk, zelf wil ik ook geen bumba's, woezel en pip, mega mindy en liefst ook geen cars meer terwijl ik laatst wel die malletjes heb gekocht.
Denk dat we er allemaal wel zulke taarten bij hebben. Morgen heb ik een 12 en half jaar bij aldi aan het werk taart. Dus het logo. Nou vind ik zelf dat een logo taart 'strak' moet zijn dus geen ruimte voor diedeltjes. Tjah en wat moet je dan met de zijkanten... :s Zie er ook weer als een berg tegen op. Hadden ze nou maar gewoon een leuke feestelijke taart besteld..............
Maar je bumba is goed geslaagd en de taarten zijn mooi strak!

9

Je kan gelukkig niet zien, dat je er eigenlijk geen zin in had. Want wát ziet je stapel er mooi uit, zeg! En een volgende keer wél foto's maken van de cupcakes, hoor. Dan maken WIJ wel uit of ze saai zijn of niet, hahaha.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

10

Brenda je taart kan je ding niet zijn, maar je hebt het wel weer prachtig gemaakt  :Y

11

mijn uk van bijna 3 zit bij me op schoot en roept meteen: bumba!!!
Hij is erg leuk geworden

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!

12

wauwie, hij is mooi!

Mijn zoontje wordt pas in oktober 3, maar weet nu al dat hij dan een Bumbataart wil :s . Dus ik ben maar alvast op zoek naar een versie waar een leuke uitdaging in zit. Ik heb er nog maar een paar gemaakt, maar die gele clown is me nu al een beetje teveel aan het worden... :lol:
Mag ik de jouwe opslaan?

groetjes, Linda (mv Eva, David & Sara)
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht....

13

Lindadepinda schreef:

wauwie, hij is mooi!

Mijn zoontje wordt pas in oktober 3, maar weet nu al dat hij dan een Bumbataart wil :s . Dus ik ben maar alvast op zoek naar een versie waar een leuke uitdaging in zit. Ik heb er nog maar een paar gemaakt, maar die gele clown is me nu al een beetje teveel aan het worden... :lol:
Mag ik de jouwe opslaan?

ga gerust je gang :D dan heb ik hem in ieder geval niet voor niets gepost  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Erg mooi, lekker vrolijk