Onderwerp: oops i did it again...... en nog 2 te gaan
ik was er een tijdje geleden weer ingetuind.
toch weer een kinder taart maken. (ik heb er volgende week nog 2 te gaan en dan ga ik echt, echt minderen met het aantal taarten dat ik ga maken en zeker op de kindertaarten) ik zag er als een berg tegen op. moest naar een eerder gemaakte taart van mij. en ik had er zo geen zin in.... maar eenmaal bezig viel het eigenlijk best wel mee gelukkig, het is alleen niet mijn ding zeg maar.
en gelukkig was het voor een meisje en heb ik de sterretjes vertaald naar bloemetjes wat ik zelf ook al leuker vond. en toen als laatste die clown him self. gelukkig ging dat ook in 1 keer goed, tenminste dat vind ik zelf dan whhaahaa
kan natuurlijk zijn dat jullie (de kenners) op of aanmerkingen hebben hoor, maar ik was al lang blij dat hij er zo uit kwam
er zaten ook nog een aantal cupcakes bij, maar die waren zo gewoon dat ik er geen foto van gemaakt heb. gewoon lime groen cupcake papiertje, blauwe fondant met de paarse spiraalroller en een 2 en een bloemetje. erg saai dus 

Zie er ook weer als een berg tegen op. Hadden ze nou maar gewoon een leuke feestelijke taart besteld..............