1

Onderwerp: Help zie door de bomen het bos niet meer....

Ik ben op zoek naar een nieuwe mixer. Het liefste natuurlijk de kenwood maar dat zit er even niet in.
Nu ben ik dus op zoek naar een ander die voor ons beter betaalbaar is.
Het liefste eentje met open kom die zelfstandig kan draaien en dus ook het taartenbakvirus aan kan.
Ik heb al van alles langs zien komen maar ik weet het niet meer.

Is er iemand die iets soortgelijks heeft en die het aankan? Waar moet ik op letten? etc.etc.

2

Re: Help zie door de bomen het bos niet meer....

Ik heb een philips gehad, de kom draaide. Maar het typenummer? Kostte 59 euro. die voldeed ook.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

3

Re: Help zie door de bomen het bos niet meer....

Ik zou voorlopig met een elektrische handmixer werken. Dat gaat ook prima en dan verder sparen voor een keer een luxer exemplaar.

Groetjes, Elly

4

Re: Help zie door de bomen het bos niet meer....

Ik lees op het forum ook van verschillende mensen die de mixer van de Aldi en de Lidl hebben en dat die ook goed bevalt en stevig is.

:o Ik zelf doe alles al ruim een jaar met de € 10,- handmixer van de Hema. Kost meer tijd, maar bevalt goed.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

5

Re: Help zie door de bomen het bos niet meer....

Ik heb ook de Philips met standaard, werkte prima tot ik 'm zelf sloopte  :x  Ik heb er geloof ik 50 euro voor betaald. Met al die dingen die 10 minuten gemixt moeten worden is het geen overdodige luxe vind ik persoonlijk!

6

Re: Help zie door de bomen het bos niet meer....

Ik heb die van clatronic en die werkt super  :thumb: Is vergelijkbaar met de kenwood alleen een heel stuk goedkoper. Heb hem sinds oktober en nog geen problemen mee gehad. Nou bak ik ook geen 3 taarten in een week maar toch...

7

Re: Help zie door de bomen het bos niet meer....

Lilar, ik werkte ook altijd met een handmixer van de hema, ging prima. Nu ruim een half jaar geleden heb ik  een clatronic van mijn man gekregen, en die werkt helemaal super! ik wil niet meer zonder!

Re: Help zie door de bomen het bos niet meer....

Een elextrolux.. tweemotorig: de mixer zelf en in de kom.. 10 minuten mixen voor het biscuitdeeg gaat goed.. wordt het apparaat wel een beetje warm..

Re: Help zie door de bomen het bos niet meer....

Een elextrolux.. tweemotorig: de mixer zelf en in de kom.. 10 minuten mixen voor het biscuitdeeg gaat goed.. wordt het apparaat wel een beetje warm..

Re: Help zie door de bomen het bos niet meer....

Lilar, Ik heb die handmixer van de hema ook gezien. ik heb altijd een mixer van de Hema gehad, alleen die ik had daar zaten de kloppers met een kunstof dopje aan hun steeltje zeg maar.  En daar is er een dus sinds vorige week geknapt.

Nu is mijn vraag of die handmixer die jij hebt, Of daar de kloppers kompleet van rvs of iets dergelijks zijn.

Re: Help zie door de bomen het bos niet meer....

Ik mix ook met mijn Hemamixertje van 10 euro!
De kloppers zijn volledig van ijzer.
Ik vraag me af als je zo'n echte machine hebt of je dan niet 10 min. schoon aant maken bent, want dan kun je dus net zo goed met een simpel mixertje aan de gang. Dat is de reden dat ik nog niet overgestapt ben.

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

12

Re: Help zie door de bomen het bos niet meer....

Ik heb inmiddels de bosch mum 4405 aangeschaft. 70 euro en ik wil niet meer zonder..IDEAAL!

Re: Help zie door de bomen het bos niet meer....

Mag ik vragen hoe lang t duurt voor de machine is schoongemaakt?

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

14

Re: Help zie door de bomen het bos niet meer....

Ik heb een Kenwood, en zou 'm niet meer willen missen. Het verschil met een handmixer is dat de grotere machines toch langer kunnen draaien. Mijn handmixer wordt na een minuut of 4 al heet, 10 minuten is eigenlijk te lang voor een handmixer, vind ik.
En wat het schoonmaken betreft.....je doet zolang, of eigenlijk zo kort  ;) , over het schoonmaken van een handmixer dan een staande mixer. De Kenwood bv hoef je echt niet helemaal uit elkaar te halen  ;)

15

Re: Help zie door de bomen het bos niet meer....

ik heb ook de clatronic, die zijn voor een leuke prijs te koop. Ik zou ook even goed inlezen en sparen tot je degene hebt die jou aanspreekt, het is vaak persoonlijk. Uhm ik wilde de kenwood die ook kan koken maar ja die is geloof ik 1100 € dus dat heb ik maar uit mijn hoofd gezet (een beetje)  :)

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

16

Re: Help zie door de bomen het bos niet meer....

ik heb tijden zo'n philips op houder gehad deed het prima en had hem bij de kijkshop voor 35 of 40 euro, net een paar maanden geleden verkocht omdat ik een kitchenaid had gekocht die wilde ik zoooo graag en had lekker me overuren uit laten betalen.

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

17

Re: Help zie door de bomen het bos niet meer....

Esther161068 schreef:

Mag ik vragen hoe lang t duurt voor de machine is schoongemaakt?

Kost bijna geen tijd. Alles kan in de vaatwasser maar is ook met de hand zo afgewassen.
Alle kloppers passen in de kom als hij niet gebruikt wordt en is uit te breiden met vele dingen.
Bij mij staat in ieder geval de groentesnijder als uitbreider nog op mijn verlanglijstje (zoals vele andere leuke en handige dingen  :o )