1

Onderwerp: wat voor inkt en sheets canon ip3600?

even een vraag want ik zie door de bomen het bos niet meer!
ik krijg voor mijn verjaardag de canon ip3600  :Y 
wat voor eetbare inkt kan ik daar het beste ingebruiken, de gewone of de "superieur" (die o.a. bij Bouwhuis staat)?
Ik vind dat er per cardridge best wel veel prijsverschil zit tussen de gewone en die andere. Maar als goedkoop duurkoop is dan ga ik natuurlijk voor de duurdere  :D

Maakt het trouwens nog wat uit of je frosting of icing sheets gebruikt (behalve de prijs)?

wellicht blonde vragen, maar ik doe het liever meteen in een keer "goed" in plaats van dat de printer onder in de kast staat te verstoffen omdat ik de verkeerde spullen gekocht heb.

2

Re: wat voor inkt en sheets canon ip3600?

Ik heb mijn printer bij Bouwhuis gekocht en dan de aanbiedingset 3
Ik zie bij Bouwhuis alleen de superieur inkt staan......de blauwe is niet geschikt voor de ip3600(of ik kijk niet goed).
Ik heb icing en frosty geprobeerd.......persoonlijk vind ik dat de print op frosty mooier wordt en is ook lekkerder.

Ik ben er echt super bij mee en hij maakt echt hele mooie printjes.

Succes ermee!

Groetjes Marianne

3

onze printer komt ook van bouwhuis en wij hebben idd ook alleen de superieur bij bouwhuis gepakt. frosty maakt idd levendigere printen, ouwel kun je vergeten, is leuk maar mooi is anders, hahaha. icing vind ikzelf iets minder.

Vanaf vandaag 04-03-2012 is onze winkel met fondant en bakmixen open in venlo, met zeer scherpe prijzen. Open van do en vr 12.00-17.3 en za 10.00-17.00.

4

ik had eerst een printer ergens anders vandaan, was eigenlijk nooit tevreden over mijn kleuren, met name zwart en grijs werd groenig. toen uiteindelijk de printer niet meer goed en duidelijk wilde printen heb ik een nieuwe printer bij bouwhuis vandaan gehaald, dat was drama, want die deed het niet.... maar na telefonisch wat dingen geprobeerd te hebben hebben ze dezelfde dag nog!!! en nieuwe printer opgestuurd die het wel helemaal goed deed en tjeemig, wat een mooie kleuren op de printjes zeg! ik zeg voor mij nooit meer anders dan de cartridges van bouwhof!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

kwebbeltje schreef:

ik had eerst een printer ergens anders vandaan, was eigenlijk nooit tevreden over mijn kleuren, met name zwart en grijs werd groenig. toen uiteindelijk de printer niet meer goed en duidelijk wilde printen heb ik een nieuwe printer bij bouwhuis vandaan gehaald, dat was drama, want die deed het niet.... maar na telefonisch wat dingen geprobeerd te hebben hebben ze dezelfde dag nog!!! en nieuwe printer opgestuurd die het wel helemaal goed deed en tjeemig, wat een mooie kleuren op de printjes zeg! ik zeg voor mij nooit meer anders dan de cartridges van bouwhof!

hahaha niet bouwhof maar bouwhuis....

groeten, Bianca
TAART in huis

Ok bedankt voor de tips!!
Zo meteen maar even de superieur cardridges en de frosty sheets bestellen. Kan ik gaan prutsen binnenkort!

Ouwel is dus niets, ook niet die dubbeldikke?

Nog een blonde vraag: hoeveel afdrukken maak je eigenlijk met 1 set cardridges?