1

Onderwerp: Kenwood Patissier na 2 keer stuk?

gister een Kenwood patissier besteld online (Kenwood mx 271/275)
vandaag ontvangen, en na twee keer gebruiken al stuk  :s

eerst had ik een klein brood deeg gedraaid, en daarna wilde ik gewoon wat eiwit schuim kloppen, kijken hoeveel vollume dat zou krijgen. helemaal geen gekke dingen dus, maar toch is er iets mis gegaan. hij maakt nu een heel vreemd ratel geluid.
morgen bellen met de klantenservice van kenwood. maar nu ben ik even nieuwsgierig wat jullie ervaringen zijn met de patissier.
meer klachten? of heb ik gewoon pech?

2

Re: Kenwood Patissier na 2 keer stuk?

Ratelt de machine of ratelt het in de kom? Het kan zijn dat van de garde de onderste spijl net niet goed zit. Dan raakt hij de kom met kloppen. Kwestie van even goed doen. Snap je wat ik bedoel?

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

3

Re: Kenwood Patissier na 2 keer stuk?

yup, ik snap wat je bedoelt, maar ik heb even goed gekeken, en ook de garde uit het apparaat gehaald, het geratel komt helaas toch echt uit de mixer kop.

4

Re: Kenwood Patissier na 2 keer stuk?

Het enige probleem dat ik tot nu toe heb gehad is dat ik de garde (zoals het boekje voorschrijft) in de vaatwasser heb gedaan waardoor de coating er af is op de kop. Kreeg zonder problemen een nieuwe gestuurd, gelukkig, ze zijn daar erg relaxed. Moest wel een kwartier in de wacht hangen. ;-) Dus: geen onderdelen in de vaatwasser doen, ookal mag het! ;-)

Maar wat balen zeg dat 'ie zo snel niet goed gaat! Hoop voor je dat 't makkelijk op te lossen is!

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

Re: Kenwood Patissier na 2 keer stuk?

oeh thanks elleoj voor die tip, heb hem ook gister binnengekregen en vond het al vreemd dat het in de vaatwasser mocht.