1

Onderwerp: Cupcake maker

Hoi Hoi,

Ohh wat ben ik blij met mijn Cupecake maker,
Ben als een idioot aan het bakken geslagen en dat allemaal voor mijn man en mijn verjaardag waarin ik een high tea ga realiseren.
Nu heb ik alleen een vraagje met de cupecake maker en wie er ervaringen mee heeft.
Ik heb zojuist hartige taartjes gemaakt en nu is alles langs de vormpjes gelopen en aangebakken  schoonmaken is een ramp heeft iemand een slimme oplossing.
Zo jammer dat je de bakplatten niet kan verwijderen en in de vaatwasser kan stoppen.
Nog een vraag pff erg he.... als ik baksel 1 klaar heb en ik wil nr 2 er in stoppen ja dan moet ik ze nog vullen eer dat gedaan is is het deeg al aan het rijzen. moet je voor iedere baksel het apparaat laten afkoelen en ook is mij opgevallen dat baksel 1 er donkerder uitkomt dan baksel 2.
Graag wat tips en adviezen bij voorbaat dank.
PS vormpjes had ik ook al in gevet en dan nog een vetvrij cupje gebruikt.

Groetjes petra

2

Re: Cupcake maker

Ik heb er zelf niet een, maar ik denk even met je mee. Is het een optie om een schoonmaakdoekje flink vochtig te maken en die over de bakplaten te leggen zodat het in kan weken?

3

Re: Cupcake maker

heb ondtussen nieuwe, mocht hem omruilen....want hij was totaal geel bruin en de onderste wilde niet goed bruinen.
Deze is nog wel wit en geen brand vlekken en ook geen aanbak problemen heb heerlijke brownies gebakken.... maar bedankt hoor.