1

Onderwerp: Cricut cake mini opsturen vanuit VS

Hoi allemaal,

Ik heb de mogelijkheid via een vriend in de VS een cricut mini te kopen.
Hij koopt hem dan bij Joann, laat hem naar zijn adres verzenden en stuurt hem dan naar Nederland. Weet iemand wat ik dan zou moeten betalen aan invoerkosten en BTW? De cricut kost 99,99 dollar en ik schat dat er nog 65 dollar aan verzendkosten bijkomt. Alleen heb ik geen flauw idee wat er nog aan douanekosten bijkomt.

2

Re: Cricut cake mini opsturen vanuit VS

Hier kan je e.e.a. nalezen: http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/

Never give up on things that make you smile......

3

Re: Cricut cake mini opsturen vanuit VS

Die had ik ook al gevonden, maar maakte het niet veel duidelijker eigenlijk. Denk dat ik ze maar even ga bellen.

4

Re: Cricut cake mini opsturen vanuit VS

Zag dat andere de cricut ook vanuit de VS hebben gekocht. Misschien kunnen zij mij vertellen wat ze moesten betalen bij aflevering aan de deur, dus aan het koeriersbedrijf.

5

Re: Cricut cake mini opsturen vanuit VS

ik moest alleen de btw betalen aan de DHL.
er moet met verzenden een waarde op staan, daarover betaal je in Nederland dus nog btw.
er kwamen geen douane kosten of zo bij, bij mij.

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

6

Re: Cricut cake mini opsturen vanuit VS

kik kijk met je mee

Re: Cricut cake mini opsturen vanuit VS

de cricut cake machine is in amerika i.d.d 99 dollar,maar er komen nog verz.kosten en tax bij. is apparaat is dan 3x zo duur.bij create4fun.nl kost hij 199 euro.inc verz kosten.dan heb je ook nog garantie.

prince heerlijk

8

Re: Cricut cake mini opsturen vanuit VS

even een soort gelijke vraag
ik kan een kitchenaid mee laten nemen uit de states maar nu zeggen ze dat hij geschikt is voor 110 volt

ik neem aan dat er meer mensen zijn die iets uit amerika halen hoe los je dit op??

9

Re: Cricut cake mini opsturen vanuit VS

Tobataart, is hij al opgestuurd vanuit Amerika ?

Ik zit er over te denken om als ik er zelf ben, misschien wat op te sturen naar Nederland.
Weet nog niet hoe ik dit in een vat ga gieten maar vond het idee wel handig ! :)
Dus was erg nieuwsgierig of het bij jou gelukt was.