om te beginnen van te voren bakken en invriezen.
ik zou vantevoren (dit kan zelfs weken van te voren) al plaatjes uit halen uit fondant met tylose er door.
je bloem of meerdere maten bloemen op elkaar, hart, vlinder ect kan je van fondant maken en laten uitharden
doe ik vaak van restjes (wat tylose er door en steken maar...........en drogen en opbergen in een doosje)
je kan vlinders en bloemen even in een "houding"zetten zodat het wat speelser over komt.
de vlinder lijkt dan net weg te vliegen en het bloempje ziet er wat echter uit als je in het midden zacht duwt met bv de achterkant van een stift ect.
2 dagen of op de dag er voor, zou ik de rest doen.
ik zou vloeibare fondant gebruiken(fondant gewoon even in de magnetron en het smelt)
kan je verschillende kleurtjes geven, goed door roeren en even in dopen, je "plaatje" er op leggen en laten opdrogen.
voordeel vind ik dat je cakjes er mooi uit zien.
op deze site stond iets over vloeibare fondant dat in de magetron verwarmd werd en wat op de cc geschonken en dan met een prikkertje goed in de puntjes geleid.
ze zagen er gewoon supper uit.
niet kwetsbaar .(kweet niet precies meer waar maar misschien kan je het terug vinden...........cc met hartjes er op
.
ik denk dat dit alles het minst stres vol van alle mogenlijk heden is.
kan veel van te voren doen en wat op het laatst moet gebeuren kan bijna niet mislukken.
het zijn er nog al wat 500............succes