1 Laatst bewerkt door Nokkie (04-03-2011 09:03)

Onderwerp: kom Kenwood mixer

Ik heb nog maar kort een Kenwood Chef (KMC 560). Ik heb nog niet zoveel bak-ervaring. Ik vraag me af of het handig is om een extra kom te bestellen.  Hebben jullie dat gedaan?

2

Re: kom Kenwood mixer

ik heb sinds een maand mijn kennie maar geen extra kom. Ik doe altijd eerst het beslag maken en als dit in de oven zit dan begin ik aan de vulling c.q. botercreme voor af te smeren. Kan wel handig zijn om een extra kom te hebben maar voor nu doe ik het hier mee.

groetjes van Nathaly

3

Re: kom Kenwood mixer

Ik heb een extra kom, en vind dit heel handig. Ik kan  en slagroom en botercreme maken als ik meerdere taarten maak.
(en ik moet de kom niet meteen afwassen).
Als ik zelf brood bak, kan ik 4 broden tegelijk bakken door er 2 per kom te kneden.

4

Re: kom Kenwood mixer

Ik heb er nog gene extra, maar ga er wel een bestellen! Vind dat er zo vaak in een recept 2 dingen apart geklopt moet worden, ben meer aan het afwassen dan aan het bakken :s

5

Re: kom Kenwood mixer

ik had bij mijn 264 ook een extra kom en mis het nu ook wel; ik ga wel eens kijken waar hij het voordeligst is...

Groetjes, Dorothea.

6

Re: kom Kenwood mixer

Weer iets voor mijn cadeaulijstje dus.
Bedankt voor het reageren.

7 Laatst bewerkt door Sannn (05-03-2011 18:56)

Re: kom Kenwood mixer

Waar bestellen jullie de extra assesoires?? Ik ben mijn klopper kwijt en ik kan nergens een site vinden waar hij te bestellen is.

Groetjes San

8 Laatst bewerkt door Nokkie (05-03-2011 19:16)

Re: kom Kenwood mixer

Ik heb nog niets besteld.
Ik denk dat accessoires alleen via internet te koop zijn, o.a. bij kenwoodshop.nl

9

Re: kom Kenwood mixer

idd kan het via kenwoodshop, maar ook bij plentyparts of handyman, (PP is wel goedkoper dan HM...)

Groetjes, Dorothea.

10

Re: kom Kenwood mixer

ik heb vorige week een extra kom besteld bij kenwoodshop en ik hoop hem volgende week binnen te krijgen , bij deze nieuwe kom zitten handvatten en dat mis ik eigenlijk op mijn kom .

11

Re: kom Kenwood mixer

Grappig.
Mij lijken die handvatten niet zo handig, omdat het weer meer ruimte kost in mijn niet al te grote vaatwasser en gootsteen.

Iemand met een kleine gootsteen ervaring met zo'n kom met handvatten?

12 Laatst bewerkt door Dot (06-03-2011 21:20)

Re: kom Kenwood mixer

bij mijn 264 miste ik de handvatten en nu ik ze bij de Major heb, ben ik er niet echt waus van....  :rolleyes:  :rolleyes:
Het maakt dus niet echt uit...

Groetjes, Dorothea.

13

Re: kom Kenwood mixer

Ik vond de site www.onderdelenstraat.nl. Daar vond ik ook de RVS kom voor mijn nieuwe Kennie mx275 die ik net nieuw heb.
De RVS kom kost 60 euro !! wow das best een hoop, als je je bedenkt dat ik 115 voor mijn Kenwood Pattisier betaald heb :)

14

Re: kom Kenwood mixer

Nokkie schreef:

Grappig.
Mij lijken die handvatten niet zo handig, omdat het weer meer ruimte kost in mijn niet al te grote vaatwasser en gootsteen.

Iemand met een kleine gootsteen ervaring met zo'n kom met handvatten?

Ik heb zelf een grote kom met handvaten en was hem meestal gewoon met de hand af en ik heb er geen problemen mee  :P  :P  :P  :P

15

Re: kom Kenwood mixer

Marco schreef:

Ik vond de site www.onderdelenstraat.nl. Daar vond ik ook de RVS kom voor mijn nieuwe Kennie mx275 die ik net nieuw heb.
De RVS kom kost 60 euro !! wow das best een hoop, als je je bedenkt dat ik 115 voor mijn Kenwood Pattisier betaald heb :)

Als ik op de sit kijk dan kost hij 43,- Of do ik iets verkeerd?? :o