Onderwerp: mijn "mislukte" bruidstaarten
Helaas zijn mijn taarten niet zo geslaagd als ik zelf had gewild, 3 dagen mee bezig geweest voor onze eigen bruidstaarten, gelukkig wel hulp gekregen bij het maken van de roosjes
Deze witte taart (sorry voor de niet zo mooie foto) wilde ik de zijkanten draperen, helaas kreeg ik het niet voor elkaar, hij is 2 laags gevuld met aardbeienvlaaivulling, wat overigens super lekker was.

Deze was de band van mislukt, toen ik hem er om heen wilde doen, begonnen er scheurtjes in te komen
, had deze gestempeld, maar is ook niet echt goed te zien. Overigens was de taart wel mooi glad, maar gezien ik ineens dacht, laat ik mijn man eens verrassen en er een kousenband om heen doen, bleek de kousenband er niet omheen te krijgen was en dus veroorzaakte het deukjes
. Deze was 2 laags gevuld met bosbessenjam, ook heerlijk, maar vind de vlaaivulling toch net iets lekkerder.

De witte roosjes had ik van fondant gemaakt en de roze roosjes zijn van marsepein gemaakt. Maar al met al kreeg ik toch complimenten van de visite, ondanks dat ik ze zelf niet mooi geworden vond. Maar goed, alle begin is moeilijk en heeft veel stress gegeven, omdat ik dus niet goed had gepland met eventuele dingen maken.
ik heb ook een foto waarop ze op de taart standaard staan, maar die foto is zo donker geworden (tegen het licht in gefotografeerd en dus niet duidelijk te zien.
Deze taarten waren voor ons 12,5 jarig huwelijk afgelopen woensdag.
Oh ja, voordat ik het vergeet te melden, mijn jongste zoontje van 8 heeft ook nog 3 roze roosjes gemaakt met hulp van een heel lief iemand die zich had aangeboden om te helpen.
Ja, baalde er ook van, heb het nog geprobeerd om het een beetje weg te krijgen met een penseeltje met wat water, maar helaas, ging niet lukken. Alles wat ik probeerde, lukte gewoon niet, dus vandaar dat ze ook maar simpel zijn.
Maar goed, dat huwelijk zal er waarschijnlijk nooit komen , dus hoef ik me daar geen zorgen om te maken hahaha. Maar voelde me toch wel een beetje vereerd.
) is dat je zulke geweldige taarten ziet, dat die van jezelf (waarbij je alle fouten megagroot ziet) niet mooi vindt. Zoals je al aan je buuf merkte: ze zijn wel mooi 
.