26

Re: Mezelf even voorstellen

Pooh schreef:

Te laat lekker ding, het is 2 april. :+

Hahahha....was te druk aan t taarten ;-)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

ooooh wat een goeie zeg!!!
ben er VOLLEDIG! INGESTONKEN!!
en dat verdiend respect, want dat is nog nooit iemand gelukt!
stiekem ben ik toch wel een beetje teleurgesteld hoor... ;)

Ik zing mijn eigen wijsje!

28

Grandioos! :lol:

29

BOOEEEE!!! :mad:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

30

whahahaha!! Wat een goeie Katja!

En ik ben nog wel zo stom geweest om niet het hele topic te lezen, en dus eerst nog gewoon te mailen. hahahaha Hoezo BlonT!?

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

31

En, zijn al die mailtjes nou gewoon stiekem bij jou aangekomen en heb je nog meer gelachen, of had je een handlanger??

Groetjes, Adrienne

32

Ik wil namen :lol:

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

33

ja hoor..alle mailtjes zijn aangekomen in mijn speciaal aangemaakte hotmail account....rudolphvanveen@hotmail.nl! En ja...ik heb geschaterd!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

34

Hahaha, wat was ik helder gisteren ;-)
Goeie grap  :thumb:

35

Nou, ik had alleen nog maar boos gekeken geloof ik :+., maar ik moet echt zeggen, diepe buiging voor deze stunt: Die wordt moeilijk te overtreffen! :lol:

Groetjes, Adrienne

36

Dit is echt een goeie, Kat !  :thumb:

Groet, Jolanda

37

Doos!!!!

Ik dacht nog .... 't is te toevallig dat we 't van de week nog over Rudolphs plannen hebben gehad. Maar ja ... aangezien je zelf ook had gemaild gooide ik 't op toeval. En ook al was 't twijfelachtig ... op 't moment dat 't toch voor 't echie zou zijn had ik me voor de kop geslagen als ik niet had gereageerd!

Maar ...... applaus voor deze stunt!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

38

Ik was dit topic al aan het volgen.......ik had m'n twijfels maar hoe dan ook.....mailen zou ik niet....ik ben nog maar een beginneling dus daar waag ik me nog niet aan, maar ik kan me zoooo goed voorstellen dat forummers gingen mailen.....waarom niet? Maar nu de clou is onthuld.....whahaahaaa.....wat een goeie  :thumb: Enneuh.....stiekem ben ik zoooo benieuwd naar de inhoud van de mailtjes die verstuurd zijn.....hahaaaa......hilarisch :lol:  :lol:

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

Ik was er al bang voor....   :lol:  :lol:  :lol:

Wacht maar... we krijgen je nog wel!!!   :shh:

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

40

:lol:

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

41

:(  :o

42

ik las net wat twitterberichten van de bus en had bijna willen reageren, ik dacht oh nee hun weten er niks van :lol:

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

43

:lol:  :thumb:

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

44

geweldig gedaan :thumb:

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

45

:lol:  :lol:  :lol:

46

:lol:  :lol:  :lol:  :lol: katja!!!!! altijd handig dat wij een IP-check kunnen doen!! wahahahahah

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

47

tipsytaartje schreef:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol: katja!!!!! altijd handig dat wij een IP-check kunnen doen!! wahahahahah

:Y  :lol: ik had het anders geloofd hoor! Want dat van de bus is echt waar! En dat ie voor het goede doel rijdt ook!

http://www.life4you.nl/busstopbakery

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

48 Laatst bewerkt door vanessa1982 (03-04-2011 12:51)

Supergoed bedacht!!!! Lees nu pas het hele bericht en heb grote glimlach op mijn gezicht  :D  :D

Je zou de link van dit bericht toch bijna naar hen doorsturen, om te laten weten hoeveel animo er is voor hun gebeuren ;)

49

:lol:  :lol:  :lol:

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

50

ik lees dit nu pas n.a.v. de topic in babbel van Etty, maar petje af hoor! een hele goeie  ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.