Re: Mezelf even voorstellen
Te laat lekker ding, het is 2 april.
Hahahha....was te druk aan t taarten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » Mezelf even voorstellen
Te laat lekker ding, het is 2 april.
Hahahha....was te druk aan t taarten
ooooh wat een goeie zeg!!!
ben er VOLLEDIG! INGESTONKEN!!
en dat verdiend respect, want dat is nog nooit iemand gelukt!
stiekem ben ik toch wel een beetje teleurgesteld hoor...
Grandioos!
BOOEEEE!!!
whahahaha!! Wat een goeie Katja!
En ik ben nog wel zo stom geweest om niet het hele topic te lezen, en dus eerst nog gewoon te mailen. hahahaha Hoezo BlonT!?
En, zijn al die mailtjes nou gewoon stiekem bij jou aangekomen en heb je nog meer gelachen, of had je een handlanger??
Ik wil namen
ja hoor..alle mailtjes zijn aangekomen in mijn speciaal aangemaakte hotmail account....rudolphvanveen@hotmail.nl! En ja...ik heb geschaterd!!!
Hahaha, wat was ik helder gisteren
Goeie grap
Nou, ik had alleen nog maar boos gekeken geloof ik ., maar ik moet echt zeggen, diepe buiging voor deze stunt: Die wordt moeilijk te overtreffen!
Doos!!!!
Ik dacht nog .... 't is te toevallig dat we 't van de week nog over Rudolphs plannen hebben gehad. Maar ja ... aangezien je zelf ook had gemaild gooide ik 't op toeval. En ook al was 't twijfelachtig ... op 't moment dat 't toch voor 't echie zou zijn had ik me voor de kop geslagen als ik niet had gereageerd!
Maar ...... applaus voor deze stunt!
Ik was dit topic al aan het volgen.......ik had m'n twijfels maar hoe dan ook.....mailen zou ik niet....ik ben nog maar een beginneling dus daar waag ik me nog niet aan, maar ik kan me zoooo goed voorstellen dat forummers gingen mailen.....waarom niet? Maar nu de clou is onthuld.....whahaahaaa.....wat een goeie Enneuh.....stiekem ben ik zoooo benieuwd naar de inhoud van de mailtjes die verstuurd zijn.....hahaaaa......hilarisch
Ik was er al bang voor....
Wacht maar... we krijgen je nog wel!!!
ik las net wat twitterberichten van de bus en had bijna willen reageren, ik dacht oh nee hun weten er niks van
geweldig gedaan
katja!!!!! altijd handig dat wij een IP-check kunnen doen!! wahahahahah
katja!!!!! altijd handig dat wij een IP-check kunnen doen!! wahahahahah
ik had het anders geloofd hoor! Want dat van de bus is echt waar! En dat ie voor het goede doel rijdt ook!
Supergoed bedacht!!!! Lees nu pas het hele bericht en heb grote glimlach op mijn gezicht
Je zou de link van dit bericht toch bijna naar hen doorsturen, om te laten weten hoeveel animo er is voor hun gebeuren
ik lees dit nu pas n.a.v. de topic in babbel van Etty, maar petje af hoor! een hele goeie
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » Mezelf even voorstellen