1

Onderwerp: Wat moet ik doen??

Hoi,

Ik ben op zoek naar een keukenmachine met mengkom en weet niet welke ik moet nemen, zie verschillende staan. Maar de reviews zijn zo verschillend, de ene is helemaal weg van een machine maar de andere juist niet. Zit nu al een week internet na te speuren, maar weet niet wat ik moet doen en welke ik zal nemen.
Zie wel dat kitchen aid heel erg goed is, maar dat is echt boven mijn budget wil namelijk tot 250 a 300 euro gaan.
Welke gebruiken jullie of welke zouden jullie mij aanbevelen want ik weet niet meer.

Vast bedankt,
stefanie :)

Re: Wat moet ik doen??

Ik heb hier laatst een topic over geopend, kijk maar eens hier http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=138773 wellicht heb je er iets aan.

3

En welke heb jij gekozen??

Staat helemaal onderaan. Heb de Kenwood mx271 besteld. Hij moet bij mij in zicht staan en het uiterlijk speelde dus ook mee. Krijg hem van de week als het goed is binnen. Was incl verzenden 164 euro kwijt

5

Oke dan je wel denk dat ik ook voor deze of mx 275 ga want las in de andere topic dat mensen daar ook positief over zijn.
bedankt voor het wijzen naar de topic.

gr stefanie

6

Steef, dat is precies dezelfde, alleen een andere kleur. Kleur staat voor het typenummer, in dit geval..... ;)

7

hahaha :D  vondt het al apart. Bedankt ;)

8

En hoe bevalt de mixer?

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

9

Heb hem nog steeds niet besteld :( Maar ga het zeker voor mijn verjaardag (4 juni) doen. Want krijg hem voor mijn verjaardag.