Onderwerp: Hellup!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb een vraagje over cup-cakes. Ik heb ze wel veel vaker gebakken in papiertjes en dan in de silliconen vorm.
Krijg je prachtige cc. Na het bakken ff een stevige plank erop, en je krijgt een fantastisch resultaat.
Nu wil onze dochter bij hun huwelijk voor de kinderen graag cc, omdat die toch vaak een stuk taart laten staan.
Zij heeft van Tupperware een silliconen vorm met hartjes, helemaal leuk natuurlijk om kinderen deze versierd en al te presenteren bij hun huwelijk.
Zij had zelf mix van Koopmans voor kruidcake en heeft het in de hartvormpjes gedaan. Ze kwamen er prachtig uit.
Ik heb gistermiddag beslag voor cc's gemaakt en het in de hartvormpjes gedaan, met geen mogelijkheid kreeg ik ze eruit.
Zegge en schrijve 1 kwam er redelijk uit, de rest zwaar gehavend.
Ik geef dan de moed niet op, dus vandaag in mijn eigen silliconen cc vorm, zonder papiertjes maar rechtstreeks in de vorm. Kwamen er ook niet heel uit. Nu vind ik zelf de papiertjes erg vrolijk om ze in te bakken, maar de bruid heeft dit in haar hoofd.
Bij de howto's staat bij het cc boeket1 prachtige bruine cc's, mooi om naast de bruidstaart te zetten.
Mijn vraag: hoe krijg ik de cc's heel uit de vorm, zonder dat ik papiertjs voor cc's gebruik.
Dus graag jullie hulp.