26

Re: Grijze bruidstaart....

o, wat een prachtige taart weer! onwijs mooi!

ben je met dat paars op dummie alleen niet bang dat ie snel verbleekt, ik had dat laatst met de verjaardagstaart van mijn moeder, die werd heel snel bleek :( en volgens mij heeft paars dat sneller dan andere kleuren.... maar misschien vergis ik mij. 

je taart is in ieder geval weer super en ik heb weer wat molds op mijn wensenlijstje :lol:

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

27

wat een mooie taart

Groetjes Wendy

28

Je hebt er weer een pracht exemplaar van gemaakt!!!

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

29

erg mooi

Groetjes Gerien

Bo2309 schreef:

o, wat een prachtige taart weer! onwijs mooi!

ben je met dat paars op dummie alleen niet bang dat ie snel verbleekt, ik had dat laatst met de verjaardagstaart van mijn moeder, die werd heel snel bleek :( en volgens mij heeft paars dat sneller dan andere kleuren.... maar misschien vergis ik mij. 

je taart is in ieder geval weer super en ik heb weer wat molds op mijn wensenlijstje :lol:

Ik hoop het eigenlijk niet.... :(  Ik heb die ervaring nog niet, maar we wachten af...

Taarten op bestelling en WORKSHOPS.....
www.taartendroom.nl

31

werkelijk prachtig weer, toch een vraag:
jouw taarten en dus ook je dummies lopen mooi rond af aan de bovenkant, schuur je de dummie iets bij en gebruik je een edger voor je echte taarten?

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

Lot schreef:

werkelijk prachtig weer, toch een vraag:
jouw taarten en dus ook je dummies lopen mooi rond af aan de bovenkant, schuur je de dummie iets bij en gebruik je een edger voor je echte taarten?

Ik schuur de dummies een beetje bij bovenaan.... ik gebruik nooit de edger.... alleen de normale smoother.

www.taartendroom.nl

33

schitterend en supermooi strak uitgevoerd! hoe krijg jij paars trouwens wel als paars op de foto? bij mij wordt dat altijd blauw.... :s

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

kwebbeltje schreef:

schitterend en supermooi strak uitgevoerd! hoe krijg jij paars trouwens wel als paars op de foto? bij mij wordt dat altijd blauw.... :s

:think:  :s  :(  weet ik niet??? Instelling op je camera misschien?

www.taartendroom.nl

35

prachtig

Veel liefs Rafaëla

36

mooi!! De titel klinkt saai, maar deze is zeker NIET saai! Prachtige bloemen ook!

groetjes van Mireille

37

prachtige taart maar dat zijn ze van jouw allemaal !!!

38

Chique de friemel hoor! Een prachtige taart! Toppie!

Groetjes San

39

Hele mooie taart!

40

Omg!!!! Wat een mooierd toch weer  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

41

Echt prachtig!

42

perfecto!  :o

Ben geen 16 ! XD :p

43

prachtige taart!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com