Onderwerp: Grijze bruidstaart....
Kreeg de opdracht voor een bruidszaak om een taart (dummie) te maken in grijs/wit/paars-tinten wat bij hun interieur past. Dit is het resultaat... stond ook heel mooi in de winkel!

www.taartendroom.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Grijze bruidstaart....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kreeg de opdracht voor een bruidszaak om een taart (dummie) te maken in grijs/wit/paars-tinten wat bij hun interieur past. Dit is het resultaat... stond ook heel mooi in de winkel!

Supermooi!:D
Zoals altijd! Je bent echt mijn voorbeeld!
Ha! De titel klinkt een stuk minder opwindend dan de werkelijheid 
't Is een schoonheid!
Ha! De titel klinkt een stuk minder opwindend dan de werkelijheid
't Is een schoonheid!
hahahaha...... sorry!!!
Wauw, ik zou zo spontaan weer willen trouwen... mijn taart was niet zo mooi als deze hoor! 
Idd ik zag de titel.....en toen zag ik je naam en toen moest ik even spieken.....
mooi door haar eenvoud helemaal mijn stijl.
haha ik had het ook met de titel maar hij is heel mooi.
Heel mooi en wat een schitterende rozen! 
Mag ik trouwens vragen wat de afdruk is in de paarse rand van de twee na bovenste taart? 
Heel mooi en wat een schitterende rozen!
Heel fijn deze rozen, zo gepiept: http://www.deleukstetaartenshop.nl/sili … -2823.html
Mag ik trouwens vragen wat de afdruk is in de paarse rand van de twee na bovenste taart?
Die grijze rand bedoel je?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/sili … -3882.html
Hij is echt heel erg mooi! Vind de kleurencombi echt 
prachtig!!! Ik had hem al op je hyves gezien..maar heeft écht een wauw factor en nu weet ik dat die roos dus echt de moeite waard is
Wat heb je voor onderbord gebruikt?
Heeeeeel erg mooi!!!
prachtig!!! Ik had hem al op je hyves gezien..maar heeft écht een wauw factor en nu weet ik dat die roos dus echt de moeite waard is
![]()
Wat heb je voor onderbord gebruikt?
Deze:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/kart … -4787.html
FiFi78 schreef:Mag ik trouwens vragen wat de afdruk is in de paarse rand van de twee na bovenste taart?
oeps grijze rand ja, thanks staat op mn lijstje.....
maar dat jij niet zelf je rozen maakt joh, zo'n prof 
peggyvandeven schreef:FiFi78 schreef:Mag ik trouwens vragen wat de afdruk is in de paarse rand van de twee na bovenste taart?
oeps grijze rand ja, thanks staat op mn lijstje.....
maar dat jij niet zelf je rozen maakt joh, zo'n prof
Moet deze week 5 van deze bestellingen maken (echte taarten dan). Zou echt niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om bloemetjes te gaan maken. Is niet echt mijn ding.... ach ja, ieder z'n sterke kant 
Als ik je naam zie moet ik altijd even kijken, wat de titel ook is.
Hij is prachtig, je rozen super ook, ik dacht die maak jij vast zelf. Die mold toch ook maar eens op mijn lijstje zetten. Gaat dat wel goed, is het geen gefriemel om ze er uit te krijgen.?
Als ik je naam zie moet ik altijd even kijken, wat de titel ook is.
Hij is prachtig, je rozen super ook, ik dacht die maak jij vast zelf. Die mold toch ook maar eens op mijn lijstje zetten. Gaat dat wel goed, is het geen gefriemel om ze er uit te krijgen.?
Nee ik vind hem geweldig werken! Zelf maken is misschien wat meer prof, maar ach, die molds zijn er niet voor niks hahaha....
Op Hyves moet je er al naar kijken en nu hier weer. Hij blijft gewoon WAUW....
Hij is echt subliem hoor.
Gefelicitaart 
Wat zijn jullie toch allemaal lief 
Echt een plaatje, mooi bedacht en weer schitterend uitgevoerd !
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Grijze bruidstaart....