1

Onderwerp: Nieuw en op zoek naar lui uit Balkbrug/Hoogeveen/Meppel/Dalfsen

Hoi Allemaal!

Ik ben al een paar weken aan het meelezen op het forum, maar ik praat toch graag even mee, vandaar de registratie.

Ik ga binnenkort aan mijn eerste marsepein taart beginnen, met andere "gewone" taarten en koekjes heb ik wel ervaring. Dit wordt een taart voor mijn verjaardag van zaterdag 26 maart.

Nu heb ik een probleem.

Ik woon in the middle of nowhere "Balkbrug" en ik heb marsepein nodig! Met het bestellen over internet heb ik teveel ervaring dat het veel te laat binnenkomt en aangezien ik er nu niet heel erg vroeg ermee ben, wil ik het voor de zekerheid toch gewoon in een winkel kunnen kopen.

Nu is mijn vraag of er hier ook mensen zitten in de buurt van Hoogeveen/Meppel/Dedemsvaart/Balkbrug/Dalfsen en e.v.t Zwolle en Hardenberg. Waar gaan jullie heen om de marsepein te halen? Of waar bestellen jullie het, dat het ECHT op tijd binnen is? (en waar het niet ongelooflijk duur is)

Als mijn eerste taart een succes wordt en ik blijf het leuk vinden, zou ik het ook erg gezellig vinden om eens samen af te spreken en lekker te gaan bakken.

Ik hoop van jullie te horen  :)

..*Heerlijk aan het bakken*..

2

Re: Nieuw en op zoek naar lui uit Balkbrug/Hoogeveen/Meppel/Dalfsen

Hallo

ik kom uit Groningen
je kan in Groningen kijken bij Pipoos. daar hebben ze altijd marsepein of fondant in verschillende kleuren in voorraad!! kosten E2.95 ofzo per pakje. ik gebruik altijd fondant of maak de fondant zelf vindt marsepein heel magtig, maar dat is smaken verschillend hoor!!.

Tip.....
Pipoos heeft morgen (zaterdag de hele dag van 9.00 tot 16.00 verschillende workshops in de winkel waar je dus rustig een kijkje kan nemen. zo gaan ze ook met de cupcake bezig. dit is alleen bij pipoos Groningen!!! kan je gelijk leuke ideenen op doen ahhaha.

veel susces

3

Hallo Belletain,

Zelf woon ik in Zwolle, maar heb tot mijn 17e in Balkbrug gewoond.
Je kan, zoals iktrakteer zegt, naar Pipoos gaan, maar ikzelf vind pipoos erg duur. Een kilo marsepein is daar dik 2 euro duurder dan in de webshop van de leukstetaarten. Ik heb hier ook hele goede ervaringen mee qua verzenden. Dus als je een aantal dingen in één keer besteld (of met meerdere) dan vallen die verzendkosten reuze mee, in vergelijking met Pipoos (en benzine + parkeerkosten).
Je kunt ze ook altijd even bellen om te vragen wanneer t bezorgd wordt.

Succes, Sanne.

4

Hoi,

Je kan ook naar de bakzolder in Elburg of naar Tisa in Kampen gaan.
Ze hebben allebei een website, daar kan je evt op kijken of het wat is. Succes.

5

Bij mij kan je ook marsepein e.d kopen , kijk maar even op mijn website.

Ik woon in the middle of nowhere "Ommen" ;)

6

Hallo,

Ik woon ook in Balkbrug en haal al mijn spullen bij Taarten van Brenda in Ommen perfect heeft eigenlijk alles op voorraad.
kijk maar een op taartenvanbrenda.nl

Gr Ginet

7

Gezellig! Ik ben in de zomer vaak in Balkbrug te vinden :Y

8

Welkom hier! Wij zitten in Zwolle en Elburg  :Y .

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

9

Welkom op het forum. Ik lees je bericht een beetje te laat. Maar kampen zit voor jou wel een beetje in de buurt denk ik.

Is je verjaardagstaart nog gelukt?

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

10

hoi,

ik kom uit zuidwolde, in meppel is nu een winkel bak&kado, dat is dichtbij voor jou.
maar om voor 1 taart daarheen te rijden......
je kunt ook marsepein kopen bij je plaatselijke bakker.
ik haal het wel eens bij bakker drost hier in Zuidwolde. 100 gram 1 euro. moet je het nog wel zelf kleuren.
ook kun je nog kijken bij de welkoop in balkbrug, bij de produkten van Soezie, ben ik ooit mee begonnen.
succes ermee!

groetjes Liesbeth