Onderwerp: Nieuw en op zoek naar lui uit Balkbrug/Hoogeveen/Meppel/Dalfsen
Hoi Allemaal!
Ik ben al een paar weken aan het meelezen op het forum, maar ik praat toch graag even mee, vandaar de registratie.
Ik ga binnenkort aan mijn eerste marsepein taart beginnen, met andere "gewone" taarten en koekjes heb ik wel ervaring. Dit wordt een taart voor mijn verjaardag van zaterdag 26 maart.
Nu heb ik een probleem.
Ik woon in the middle of nowhere "Balkbrug" en ik heb marsepein nodig! Met het bestellen over internet heb ik teveel ervaring dat het veel te laat binnenkomt en aangezien ik er nu niet heel erg vroeg ermee ben, wil ik het voor de zekerheid toch gewoon in een winkel kunnen kopen.
Nu is mijn vraag of er hier ook mensen zitten in de buurt van Hoogeveen/Meppel/Dedemsvaart/Balkbrug/Dalfsen en e.v.t Zwolle en Hardenberg. Waar gaan jullie heen om de marsepein te halen? Of waar bestellen jullie het, dat het ECHT op tijd binnen is? (en waar het niet ongelooflijk duur is)
Als mijn eerste taart een succes wordt en ik blijf het leuk vinden, zou ik het ook erg gezellig vinden om eens samen af te spreken en lekker te gaan bakken.
Ik hoop van jullie te horen