Onderwerp: ook ik heb wel eens een oeps momentje....
ow, ik kan soms zo balen he, dan besluit ik om niet meer van die kindertaarten te maken, krijg je steeds toch nog verzoekjes van deze of gene. en heel soms dan trap ik er weer in.... ik vind het een drama om er wat van te maken. ik kom niet op een leuk en creatief idee, stel het zo lang mogelijk uit om er aan te gaan beginnen. nu moest ik vandaag wel want morgen moet ik weer werken....
dus ik taartje gebakken... tja en wat dan, meer dat dat zijn knuffel er op moest komen had ik niet.... nou, als je maar niet denkt dat ik dat kreng ga puzzelen had ik tegen bijna tegen haar gezegd....
nou, dan maar iets met leuke kleurtjes want ik dan die kleine Dylan natuurlijk geen zwart, wit en zilver taartje geven
zal ik met een impressie mat weer wat doen???? tja maar dan de verdere versiering vind ik altijd wel lastig dan voor een klein jongetje.....
ehm.... lime groen vind ik altijd wel leuk afsteken tegen het blauw van mijn knuffel. dus ik een beetje zuinig afwegen want anders zit ik weer met een enorm aan overschot van limegroen.....
het gevolg was dus dat ik lekker dun had uitgerold en mijn fondant op sommige plaatsen ging scheuren en niet zo'n beetje ook. zie je wel Kwebbel, zei ik tegen mijzelf, das verkeerde zuinigheid, nu moet je het overnieuw doen.... tenzij...... ja .... en toen wist ik ineens wat ik ervan ging maken
dus soms is het ook prettig als er eens iets mis gaat want dan wordt je wel een bepaalde creatieve hoek ingeslingerd
toen ik bezig was stond de foto van de knuffel op mijn laptop en toen mijn oudste zoon Nordin dat zag zei hij: moet je dat maken mam??? nou ... dan wens ik je veel succes whaha!!
lekker he zo'n positieve oppepper... maar gelukkig was hij wel onder de indruk van het uiteindelijke resultaat
en ik moet zeggen dat ik zelf ook wel erg tevreden ben hoe het heeft uitgepakt voor iets wat niet echt mijn ding is...
komen de foto's weer. en hieronder ook nog snel de post bijgeplakt van de cocosvlaai welke ik heb gemaakt uit het pretpakket welke ik van beide Katja's heb gekregen.

de limburgse cocosvlaai made in zoetermeer

want dan plak je nog wel eens eemm het reepje niet precies in het midden van het uitgetekende puntje
Superstrak hoor!