76

Re: het resultaat van de taartontwerpwedstrijd: Katja dag!!!

Wowie wat een geweldige taart!! Mooi gemaakt.
Wat een leuk filmpje :)

:lol: geweldige how to! Nu weet ik echt helemaal meteen hoe ik ook zoiets moet maken ;)  :lol:  maar super dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben!

I never met a calorie I didn't like....

78

waanzinnig zeg! En dat filmpje is echt heel grappig!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

79 Laatst bewerkt door Lientje (30-03-2011 16:51)

Trouwens nog even over je taart of eigenlijk  meer over de gedachte ervan. Ik vind het zo leuk dat je via hyves mensen hebt aangemoedigd om een leuk ontwerp voor je te verzinnen. Meid hoe kom je erop om dat te bedenken... Echt leuk bedacht en dan om te zien wat jullie 3en ervan gebrouwen hebben. Super leuk!!!

80

Geweldig mooie stapel!!!!!!!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

81

Lientje schreef:

Trouwens nog even over je taart of eigenlijk  meer over de gedachte ervan. Ik vind het zo leuk dat je via hyves mensen hebt aangemoedigd om een leuk ontwerp voor je te verzinnen. Meid hoe kom je erop om dat te bedenken... Echt leuk bedankt en dan om te zien wat jullie 3en ervan gebrouwen hebben. Super leuk!!!

omdat ik het heerlijk vind om lekker met taartvriendinnen bezig te zijn (of ik ze al dan niet ken, dat maakt mij niet uit, dan leer ik ze wel kennen), omdat ik gek ben op nieuwe uitdagingen en het leuk vind om iets nieuws te proberen, omdat ik het leuk vind om aan en van elkaar te kunnen leren, omdat ik op een gezellige en gemoedelijke manier wil bezig zijn met de aller leukste hobby ter wereld, .... moet ik nog doorgaan??? ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

82

kwebbeltje schreef:
Lientje schreef:

Trouwens nog even over je taart of eigenlijk  meer over de gedachte ervan. Ik vind het zo leuk dat je via hyves mensen hebt aangemoedigd om een leuk ontwerp voor je te verzinnen. Meid hoe kom je erop om dat te bedenken... Echt leuk bedankt en dan om te zien wat jullie 3en ervan gebrouwen hebben. Super leuk!!!

omdat ik het heerlijk vind om lekker met taartvriendinnen bezig te zijn (of ik ze al dan niet ken, dat maakt mij niet uit, dan leer ik ze wel kennen), omdat ik gek ben op nieuwe uitdagingen en het leuk vind om iets nieuws te proberen, omdat ik het leuk vind om aan en van elkaar te kunnen leren, omdat ik op een gezellige en gemoedelijke manier wil bezig zijn met de aller leukste hobby ter wereld, .... moet ik nog doorgaan??? ;)

Neuh, we snappen 'm wel hoor haha heb dat zelf ook en hoop ook eens zoiets te kunnen doen. :)

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

83

kwebbeltje schreef:
Lientje schreef:

Nee joh gekkie...  :lol:  Tis gewoon zo'n leuk idee.... En het leuke is dat het wel een taart is met jouw touch erin.. Da's toch knap als je met zijn 3en aan een taart werkt.

84

Lientje schreef:
kwebbeltje schreef:
Lientje schreef:

Nee joh gekkie...  :lol:  Tis gewoon zo'n leuk idee.... En het leuke is dat het wel een taart is met jouw touch erin.. Da's toch knap als je met zijn 3en aan een taart werkt.

Dat vind ik wel grappig dat je dit zegt. Want hoewel we er met z'n drieën aan hebben gewerkt, is het een taart geworden die voor ons alledrie anders is dan het werk wat we anders maken. Het was mijn ontwerp en hoewel alles in overleg gegaan is, heb ik over het algemeen beslist wat we uiteindelijk er van zouden maken. We hebben allemaal wat van elkaar kunnen leren.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

85 Laatst bewerkt door kwebbeltje (30-03-2011 17:12)

Lientje schreef:

En het leuke is dat het wel een taart is met jouw touch erin.. Da's toch knap als je met zijn 3en aan een taart werkt.

ik vind dus ook niet dat er mijn touch in zit, echt niet en het is idd wat Makatralsy zegt, haar kleuren, haar idee zelfs tot op het laatste moment toen we pas echt onverwachts nog enkele details veranderden. zij kwam met dit idee en ik vond het een geweldige uitdaging waarin heel veel werk zou gaan zitten, en die uitdaging wilde ik wel aangaan :Y en ik heb ook weer wat van de beide dames geleerd hoor, echt wel :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

86 Laatst bewerkt door makatralsy (30-03-2011 17:15)

Dit was overigens het oorspronkelijke ontwerp....daar is uiteindelijk niet heel veel aan veranderd:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CV6GLFHX.jpg

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

Wauw!
Echt heel mooi!

88

Wat een bijzonder (gaaf ) ontwerp. :thumb:  Vooral de middelste laag vind ik geweldig

89

Super stapel! :thumb:
Ik had ook al een taartje met het middelste gedeelte ergens opgeslagen maar nou weet ik hoe je het moet doen :Y
Thanx dames :thumb:

90

Wauw, wat een prachtige taart en die howto heb ik net ook gezien, superduidelijk. Echt petje af voor dit kunstwerk!!!!

91

PRACHTIG!!! Echt super! Ben er helemaal ondersteboven van  :Y zoo mooi!

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

92

Waanzinnig mooi!  :thumb:

93

Whaahahaa ik zie jullie al helemaal aan het werk!
Maar...wel een prachtig resultaat zeg!!  :thumb:

Groetjes Ilse

94

Allereerst een geweldige taart!  :thumb:

Die tutorial voor dat "kussentjes"effect kende ik ook al, maar stond nog steeds op mijn verlanglijstje om eens te doen. Die gaan we dus maar een schop hoger op de lijst geven!

Ik ben blij dat jullie zoveel tijd in stencillen hebben gestoken, wat PRACHTIG!!!
Misschien wel een heel erg domme vraag, maar met welke stencil heb je dit gedaan??? (Wil ik hebbe-hebbe-hebbe!!! :D )

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

95

Ik had ook nog een vraagje...
Eigenlijk heb ik nog nooit iets met gumpaste gemaakt.
Is dat nou lekker?
Een strik haal je zo van de taart, mijn idee is dat altijd pure decoratie.
Maar dat mooie kussentjes effect, zou dat lekker zijn?

96

ik zelf denk niet dat het lekker is omdat het heel hard wordt, het is echter wel heel flinterdun dus wie weet zijn er mensen die zich er toch aan wagen, ook wordt het op de bekleedde taart aangebracht dus is er ook zo heel makkelijk weer af te halen aangezien het maar aan heel dunne randjes vast zit en hol is. maar je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om er een dummie mee te bekleden  als tussenlaag (seperator) van 2 echte taarten. dat zou mijn voorkeur hebben denk ik...

97

Wat een aparte technieken zijn er bij deze taart gebruikt!  :thumb:

Groetjes San

ja geweldig een kunstwerk!

Groetjes Martine www.tinustaart.com

99

Hij is echt SUPERGAAF, met recht gewonnen hoor!! (al had ik ook graag mijn ontwerp willen uitvoeren (shit 2e))

Maar hij is echt geweldig!! WAUWIE

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

100

I rest my case....