1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (30-03-2011 14:10)

Onderwerp: het resultaat van de taartontwerpwedstrijd: Katja dag!!!

Ja hoor, het was eindelijk zo ver! K3 dag!!!een tijdje geleden had ik een wedstrijd gehouden waarbij je een ontwerp kon insturen waarbij ook voor mij een uitdaging moest zitten. nou, die had Katja (Makatralsy) wel en ze nam gellig andere Katja (Kadohke) ook mee.  na een lange brainstorm sessie hoe ik dit zou kunnen aanpakken, stuitte ik heel toevallig op zo'n zelfde effect op een taart op het www. en gelukkig ook een verwijzing naar een how to hiervan :lol: pfewwww., gelukkig maar want mijn bedachte manier was veel omslachtiger. eigenlijk wilden we voor jullie ook een leuk verslag maken, foto en video, maar verder dan 1 filmpje en wat wazige foto's tijdens het maken zijn we niet gekomen. (filpmje met uitleg door Katja/Kadohke, volgt later)we hopen dat jullie het resultaat leuk vinden. het is respect voor de katja's trouwens die het ruitmotief met de hand hebben gedaan omdat het kleiner moest dan met de PWC. :thumb:
ow, nou willen jullie natuurlijk ook nog foto's zien he ;) nou, hier komen er alvast een paar voor vanavond. ow en trouwens, ik kreeg toch ook nog een heel leif en gaaf kado van de dames nl een compleet gaaf limburgse vlaaibakpakket van de Bakwinkel!!! zo gaaf, ben zo benieuwd! van de week ergens ook nog maar eens gaan proberen, en uiteraard krijgen jullie daaavan ook het resultaat om de oren.
Lieve dames, hartelijk dank voor deze leuke en gezellige dag vol met uitdagingen.
XXX de 3e K
ow ja, nu dan wel de foto's

http://94.100.118.67/1270250001-1270300000/1270287401-1270287500/1270287422_6_UL3W.jpeg

http://94.100.126.72/1270250001-1270300000/1270287401-1270287500/1270287445_6_witK.jpeg

http://94.100.113.5/1270250001-1270300000/1270287401-1270287500/1270287432_6_zEhi.jpeg

ben trouwens voorlopig wel ff uitgestencild denk ik  :lol:  :Y whahahha, na elke keer steeds weer kwasten en schoonmaken en kwasten en schoonmaken en kwasten en schoonmaken..... enz... enz...

edit: klik voor een leuk filmpje

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: het resultaat van de taartontwerpwedstrijd: Katja dag!!!

Geweldig, waanzinnig en heel erg mooi!

3

Wow! Dat hebben jullie super gedaan! Hij is prachtig! Ben benieuwd naar het filmpje.

Groetjes, Daphne

4

in 1 woord GEWELDIG!!! wow!!

een beginnende taartenbakster....
http://taartenvanangie.hyves.nl/

5 Laatst bewerkt door wilmaklom (29-03-2011 22:20)

Fantastisch mooi, daar kan ik voorlopig alleen maar van dromen.
Hoe doe je het toch dat er zo veel moois uit jou (en uiteraard de andere 2) handen komt.  :thumb:

6

Wow geweldig en die kleur :thumb:

7

En waar is nou de foto van K3 met de taart???? En ik hoef jullie niet meer te vertellen dat de taart heeel erg mooi is, dat heb ik al gedaan :lol:  :lol:

Bedankt voor de gezellige avond!

Knuppels en rusjes,
Kirsten

8

Wow!!!!

Het lijkt wel of je echte stof hebt gebruikt ipv fondant. Geweldig knap gedaan met een schitterend resultaat! :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

9

super super super mooi dit hoor

10

MamaCorné schreef:

En waar is nou de foto van K3 met de taart???? En ik hoef jullie niet meer te vertellen dat de taart heeel erg mooi is, dat heb ik al gedaan :lol:  :lol:

Bedankt voor de gezellige avond!

die foto stond niet op mijn camera. dus die komt er vast nog wel bij ;) ik vodn het zo lachen dat jij en Glashill hier ineens bij de tuin stonden, kreeg spontaan de bibbers en voelde de tijdsdruk wel ineens opgevoerd worden :lol: kl*te strik en kl*te stencyl!!!!whahaha

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

11

Erg gaaf en chique geworden. Dat hebben jullie prachtig gemaakt.
ik vind het erg goed gelukt en helemaal prachtig om de verschillende technieken te zien.  :thumb:  :thumb:  :thumb:

12 Laatst bewerkt door taartenprinsesje (29-03-2011 22:21)

:thumb: super gedaan, alle 3!!

Dat moeten jullie maar eens vaker doen, ons verwennen met foto's van zulke mooie taarten! Geweldig die samenwerking van jullie :thumb:

I never met a calorie I didn't like....

13

Mooi gedaan hoor! Het is echt een prachtige taart!!!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

14

Wauw hij is echt supermooi geworden!!!!!!!
Wat een werk moet dat geweest zijn. Petje af voor alle 3 de K's!

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

15 Laatst bewerkt door e.b.m. (29-03-2011 22:40)

Aan de kant, Studio 100; deze K3 is wél leuk  :lol: !

Je had me al nieuwsgierig gemaakt met je www op Hyves, maar man, man, man: zoveel technieken in één taart, ik sta er versteld van!!!! Inderdaad net of er echte stof is gebruikt (en nog dure stof ook  ;) !!!).

Bijzonder knap gedaan, dames! Chapeau!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

16

Super mooi geworden zeg het is meer kunst dan taart !! :Y  :Y  :Y

Jeetje.... wat een KUNSTWERK!!!

Echt werkelijk waar, fantastisch!

Heel veel dikke duimen!
:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb: ...... enz.

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

18

Gaaf !!!! Echt super, dat tussenstuk! Prachtig werk, meisjes!

Groet, Jolanda

19

Ja, daar is tie dan!!!! En in 't echt is tie minstens net zo mooi!
Thanks voor de opbeurende berichten t.a.v. de onderste taart trouwens. Ik verheug me nu al op mijn 4 hoge exemplaar  :s

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

20

Joehoeeee......net thuis van een heeerlijke dag!
Ik heb echt genoten en inderdaad...we hebben hard doorgewerkt, maar het resultaat mag er zijn (eat your hart out Frans Bauer!!! :lol:)

Kus voor onze gastvrouw Kwebbel!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

21

prachtig in 1 woord

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

22

Man, man, man, wat ben ik trots op deze. Ik ben er gewoon verliefd op! Hier nog een foto van K3 mét taart:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YTF7XQI8.jpg
Van links naar rechts; Kadohke, Makatralsy en Kwebbel.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

23

glashill schreef:

Ja, daar is tie dan!!!! En in 't echt is tie minstens net zo mooi!
Thanks voor de opbeurende berichten t.a.v. de onderste taart trouwens. Ik verheug me nu al op mijn 4 hoge exemplaar  :s

ach Jacq, dat valt best mee hoor, jij hoeft ze tenminste ook niet nog eens te stencillen ;) dat was ongeveer 2/3 van de tijd van die plooien ;)

24

wauw!!!! echt super!!!

25

Dames, WAANZINNIG!!
Meer kan ik even niet zeggen! O ja wel ben jaloers wat een kunstwerk!
:thumb:  :thumb:  :thumb: