Onderwerp: het resultaat van de taartontwerpwedstrijd: Katja dag!!!
Ja hoor, het was eindelijk zo ver! K3 dag!!!een tijdje geleden had ik een wedstrijd gehouden waarbij je een ontwerp kon insturen waarbij ook voor mij een uitdaging moest zitten. nou, die had Katja (Makatralsy) wel en ze nam gellig andere Katja (Kadohke) ook mee. na een lange brainstorm sessie hoe ik dit zou kunnen aanpakken, stuitte ik heel toevallig op zo'n zelfde effect op een taart op het www. en gelukkig ook een verwijzing naar een how to hiervan
pfewwww., gelukkig maar want mijn bedachte manier was veel omslachtiger. eigenlijk wilden we voor jullie ook een leuk verslag maken, foto en video, maar verder dan 1 filmpje en wat wazige foto's tijdens het maken zijn we niet gekomen. (filpmje met uitleg door Katja/Kadohke, volgt later)we hopen dat jullie het resultaat leuk vinden. het is respect voor de katja's trouwens die het ruitmotief met de hand hebben gedaan omdat het kleiner moest dan met de PWC.
ow, nou willen jullie natuurlijk ook nog foto's zien he
nou, hier komen er alvast een paar voor vanavond. ow en trouwens, ik kreeg toch ook nog een heel leif en gaaf kado van de dames nl een compleet gaaf limburgse vlaaibakpakket van de Bakwinkel!!! zo gaaf, ben zo benieuwd! van de week ergens ook nog maar eens gaan proberen, en uiteraard krijgen jullie daaavan ook het resultaat om de oren.
Lieve dames, hartelijk dank voor deze leuke en gezellige dag vol met uitdagingen.
XXX de 3e K
ow ja, nu dan wel de foto's

ben trouwens voorlopig wel ff uitgestencild denk ik
whahahha, na elke keer steeds weer kwasten en schoonmaken en kwasten en schoonmaken en kwasten en schoonmaken..... enz... enz...
edit: klik voor een leuk filmpje