1

Onderwerp: Ik vind ze zooooooow schattig!

Mijn nieuwe malletjes voor deze poepige HK figuurtjes!

Dus toch maar even showen... voor de traktatie van mijn kleine meid van 2.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UX8TG64U.jpg

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

2

Re: Ik vind ze zooooooow schattig!

die zijn echt super lief  :Y

Veel liefs Rafaëla

3

Bijna te lief om op te eten, leuk gedaan hoor, alvast gefeliciteerd met de kleine meid.  :Y

Groetjes Tamara  http://tam1970.hyves.nl/

4 Laatst bewerkt door beertje36 (26-03-2011 21:22)

Wat lief, dat is vast een groot succes. Waar heb je het malletje gekocht als ik vragen mag??

En nu verzend ik deze vraag en dan kan ik nergens zien dat ik me kan aboneren op dit onderwerp dus ga ik dan melding krijgen wanneer er een reactie komt? Ik ga dit nooit snappen denk ik.

5

Ooh super lief!
Mag ik vragen waar je die malletjes vandaan hebt?

6

Super-cute !!  :Y

superleuk zeg! gefeliciteerd met de kleine meid!

I never met a calorie I didn't like....

8

beertje36 schreef:

Wat lief, dat is vast een groot succes. Waar heb je het malletje gekocht als ik vragen mag??

En nu verzend ik deze vraag en dan kan ik nergens zien dat ik me kan aboneren op dit onderwerp dus ga ik dan melding krijgen wanneer er een reactie komt? Ik ga dit nooit snappen denk ik.

hihi... je kunt je abonneren door bovenaan het topic op "abonneer op dit onderwerp" te klikken. Of onderaan je reactie (tijdens het typen) bij bericht opties aan te vinken.

Ik heb de mallen gekocht op de beurs DCE, maar hoe de winkel heet... ??? geen flauw idee. Misschien weet iemand anders het? Ze verkocht ook de HK rolstokken (die ik ook heb) en nijntje koekjes uitstekers enzo.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

9

ik ben ook benieuwd wie het ons kan vertellen...ze zijn uber-cute!

10

Echt heel erg leuk en superschattig

ik denk dat ik het weet, even googelen...ik was niet op DCE namelijk :lol:

I never met a calorie I didn't like....

12

Inderdaad erg leuk!

Groet, Jolanda

13

Ze zijn echt super, mijn dochter van bijna 18 staat hier achter mij en zegt meteen oh die wil ik ook nog wel

14

Ze zijn inderdaad schattig alvast Gefeliciteerd !!!

15

Super leuk,

Bij een van de speelgoed winkels (BS of IT) verkopen ze klei van HK  per potje daar zitten ook malletjes in of uitstekertjes. Erg leuk en goedkoop.

16

cute *D

17

aah wat lief!! erg leuk :D  :Y

18

Hoe CUTE.....Echt heeel schattig!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

19

Owwww wat super cute  :thumb: !!!!! Zo leuk gelukt zeg  :Y !!! Ik heb nog steeds dat cupcakeje met daarboven het Hello Kitty relief die je met de roller had gemaakt! Leuk en ideaal om te showen zodat ze zien hoe het resultaat is als je de relief roller gebruikt haha!

O.a. Cupcake pop mold, strasslint, bling bling taarttoppers, cupcake doosjes, legoblokjes mold, paarse spiral rolling pin, Hello Kitty, op www.cupcakes-taart.nl

20 Laatst bewerkt door Glamour (27-03-2011 08:19)

Mimi07 schreef:

Owwww wat super cute  :thumb: !!!!! Zo leuk gelukt zeg  :Y !!! Ik heb nog steeds dat cupcakeje met daarboven het Hello Kitty relief die je met de roller had gemaakt! Leuk en ideaal om te showen zodat ze zien hoe het resultaat is als je de relief roller gebruikt haha!

Hihi... bedankt! Dames... bij deze dame moet je dus zijn voor die malletjes! Ze heeft een link in haar onderschrift. Het is de mal met 6 figuurtjes.

Ik heb je link gelijk op mijn site gezet. Wat een leuke dingen heb je toch.

21

Glamour schreef:
Mimi07 schreef:

Hihi... bedankt! Dames... bij deze dame moet je dus zijn voor die malletjes! Ze heeft een link in haar onderschrift. Het is de mal met 6 figuurtjes.

Ik heb je link gelijk op mijn site gezet. Wat een leuke dingen heb je toch.

Dank je wel lieve schat  :o, krijg 't er helemaal warm van hihi  :), jij maakt er ook zulke leuke creaties van  :thumb:!!!

O.a. Cupcake pop mold, strasslint, bling bling taarttoppers, cupcake doosjes, legoblokjes mold, paarse spiral rolling pin, Hello Kitty, op www.cupcakes-taart.nl

22

Chris1970 schreef:

Ze zijn echt super, mijn dochter van bijna 18 staat hier achter mij en zegt meteen oh die wil ik ook nog wel

Mijn dochter van dezelfde leeftijd zei dit ook  :lol:
Zelfs mijn zoon van ietsiepietsie ouder, die zich normaal helemaal niet uit, behalve dan pffffffff, wat een werk..... zei nu spontaan, die zijn zonde om op te eten zo schattig !!!
Dus  :thumb:  :thumb:

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

23

Errug lief!