Onderwerp: Ik vind ze zooooooow schattig!
Mijn nieuwe malletjes voor deze poepige HK figuurtjes!
Dus toch maar even showen... voor de traktatie van mijn kleine meid van 2.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ik vind ze zooooooow schattig!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn nieuwe malletjes voor deze poepige HK figuurtjes!
Dus toch maar even showen... voor de traktatie van mijn kleine meid van 2.

die zijn echt super lief 
Bijna te lief om op te eten, leuk gedaan hoor, alvast gefeliciteerd met de kleine meid. 
Wat lief, dat is vast een groot succes. Waar heb je het malletje gekocht als ik vragen mag??
En nu verzend ik deze vraag en dan kan ik nergens zien dat ik me kan aboneren op dit onderwerp dus ga ik dan melding krijgen wanneer er een reactie komt? Ik ga dit nooit snappen denk ik.
Ooh super lief!
Mag ik vragen waar je die malletjes vandaan hebt?
Super-cute !! 
superleuk zeg! gefeliciteerd met de kleine meid!
Wat lief, dat is vast een groot succes. Waar heb je het malletje gekocht als ik vragen mag??
En nu verzend ik deze vraag en dan kan ik nergens zien dat ik me kan aboneren op dit onderwerp dus ga ik dan melding krijgen wanneer er een reactie komt? Ik ga dit nooit snappen denk ik.
hihi... je kunt je abonneren door bovenaan het topic op "abonneer op dit onderwerp" te klikken. Of onderaan je reactie (tijdens het typen) bij bericht opties aan te vinken.
Ik heb de mallen gekocht op de beurs DCE, maar hoe de winkel heet... ??? geen flauw idee. Misschien weet iemand anders het? Ze verkocht ook de HK rolstokken (die ik ook heb) en nijntje koekjes uitstekers enzo.
ik ben ook benieuwd wie het ons kan vertellen...ze zijn uber-cute!
Echt heel erg leuk en superschattig
ik denk dat ik het weet, even googelen...ik was niet op DCE namelijk 
Ze zijn echt super, mijn dochter van bijna 18 staat hier achter mij en zegt meteen oh die wil ik ook nog wel
Ze zijn inderdaad schattig alvast Gefeliciteerd !!!
Super leuk,
Bij een van de speelgoed winkels (BS of IT) verkopen ze klei van HK per potje daar zitten ook malletjes in of uitstekertjes. Erg leuk en goedkoop.
cute 
aah wat lief!! erg leuk

Hoe CUTE.....Echt heeel schattig!
Owwww wat super cute
!!!!! Zo leuk gelukt zeg
!!! Ik heb nog steeds dat cupcakeje met daarboven het Hello Kitty relief die je met de roller had gemaakt! Leuk en ideaal om te showen zodat ze zien hoe het resultaat is als je de relief roller gebruikt haha!
Owwww wat super cute
!!!!! Zo leuk gelukt zeg
!!! Ik heb nog steeds dat cupcakeje met daarboven het Hello Kitty relief die je met de roller had gemaakt! Leuk en ideaal om te showen zodat ze zien hoe het resultaat is als je de relief roller gebruikt haha!
Hihi... bedankt! Dames... bij deze dame moet je dus zijn voor die malletjes! Ze heeft een link in haar onderschrift. Het is de mal met 6 figuurtjes.
Ik heb je link gelijk op mijn site gezet. Wat een leuke dingen heb je toch.
Mimi07 schreef:Owwww wat super cute
!!!!! Zo leuk gelukt zeg
Hihi... bedankt! Dames... bij deze dame moet je dus zijn voor die malletjes! Ze heeft een link in haar onderschrift. Het is de mal met 6 figuurtjes.
Ik heb je link gelijk op mijn site gezet. Wat een leuke dingen heb je toch.
Dank je wel lieve schat
, krijg 't er helemaal warm van hihi
, jij maakt er ook zulke leuke creaties van
!!!
Ze zijn echt super, mijn dochter van bijna 18 staat hier achter mij en zegt meteen oh die wil ik ook nog wel
Mijn dochter van dezelfde leeftijd zei dit ook
Zelfs mijn zoon van ietsiepietsie ouder, die zich normaal helemaal niet uit, behalve dan pffffffff, wat een werk..... zei nu spontaan, die zijn zonde om op te eten zo schattig !!!
Dus

Errug lief!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ik vind ze zooooooow schattig!