Onderwerp: Veeeeel werk, leuk resultaat, snel KAPOT! :(
Voor gisteren had ik 2 grote taarten (voor mijn doen) op het programma.
De voetbaltaart is er één zoals zovelen, maar ja. Ik heb dat blanda'tje nou eenmaal en ook dat voetbalvlakjessetje. Thema Juventus met poppetje erop. 12 cm blanda - 17,5 - 22,5 cm
De andere is mijn grootste ooit. 10-15-20-25-30 cm. En ik kreeg de opdracht afgelopen maandag pas. Voor een elektricien die met pensioen gaat na 40 jaar dienst.
Ik heb er zòveel uren aan gewerkt. Weinig geslapen en gegeten.
Komt die vent 'm ophalen (broer van iemand die voor ons als een broer is)....
Veel haast. Kijkt nauwelijks naar de taart, snel betalen en weg. Ik loop wel even mee naar de auto. Ik heb het antislipmatje nog niet in de kofferbak gelegd, of hij schuift zo die taart naar binnen.... waarbij de bovenste tegen een of andere stang komt en omvalt...
Het was donker dus ik kon niet goed zien wat de schade was. ik heb hem snel een beetje gefatsoeneerd, maar geen idee hoe hij er uiteindelijk uitzag. Oh, ik baalde zo! Heb je er zo lang aan gewerkt en ben je zelf zoooo voorzichtig met je taart en dan maakt de eerste die 'm aanraakt kapot.
Mijn vriend zei: ach, je hebt de foto en je geld en het is niet jouw schuld. Dan is het zijn probleem toch?
Pffff, die snapt er ook niks van.
Nou ja. hier de foto's. De voetbaltaart was klaar toen het nog licht was, de andere niet. Wat een verschil in kwaliteit he.
Oh ja, met dank aan Jol321 voor haar stapeladviezen!