1

Onderwerp: veel prijsverschil in de cricut cake machines

hoi dames

ik kom veel prijs verschil tegen in de machines
zoals op de site van cant en klear is de kleine machine 265 euro incl snijmat en cardridge en de grote is daar 375 euro incl snij mat en cardridge ook de extra cardridges zijn daar 47,50
nu is mijn vraag waarom is er zoveel prijsverschil?
ik mag hem kopen van mijn man , maar in de webshop is hij 120 euro duurder en dat geef ik dan liever uit aan taart hebbedingetjes en fondant enzo

aangezien ik toch ook op mijn beurs moet letten anders eten we geen aardappels en groente  maar cake en taart voor het avond eten hahahah

groetjes en hoop op duidelijke antw van jullie kant

2

Re: veel prijsverschil in de cricut cake machines

Er is zelfs een nederlandse webshop waar de mini 199 euro is.
Tja kwestie van inkoop? Winstmarge ivm onkosten zoals huur winkelpand, personeel?

Het loont altijd te vergelijken.
In amerika is hij nog goedkoper, maar ik heb besloten hem daar niet te kopen. Als je pech hebt dat er wat aan mankeert wat dan?

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

3

nou ik had meer reacties verwacht :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(

maar heb nog een andere site gevonden: cakeart.nl

daar is die grote 365 euro
en 10 vellen frosting 30,5x30,5 cm voor 25,- in kleur

dus meiden laat het me weten pleasse

4

nadine1977 schreef:

maar heb nog een andere site gevonden: cakeart.nl

daar is die grote 365 euro
en 10 vellen frosting 30,5x30,5 cm voor 25,- in kleur

dus meiden laat het me weten pleasse

Je hebt soms wat geduld nodig als je op een reactie wacht.
Het is zaterdag, soms doen forumleden ook nog iets anders dan achter de pc zitten en reageren op vragen denk ik  ;)

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

5

Sandra-lala schreef:

Het is zaterdag, soms doen forumleden ook nog iets anders dan achter de pc zitten en reageren op vragen denk ik  ;)

Is het zaterdag?  :lol:

Say YES with joy. Say NO without fear.

6

Thimomam schreef:
Sandra-lala schreef:

Is het zaterdag?  :lol:

Oeps........voor mijn gevoel al wel geloof ik hahahah :lol:  :lol:  :lol:

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

7

@Sandra-lala Wat zal je een heerlijk lang weekend hebben dan :)

@nadine1977 Ben wel beniewd of er nog iemand de gouden tip heeft met betrekking tot de cricut, vind het er wel heel gaaf uitzien wat het ding kan!

Say YES with joy. Say NO without fear.

8

nadine1977 schreef:

Sorry hoor, maar binnen het úúr???

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

9

ja sorry maar dacht jullie zijn zo ervaren dat ik dacht die springen gelijk in de pen lol

aangezien je zoveel moois ermee kan

ook geloof ik via je computer zodat alle dingen die je bedenkt via de machine mogelijk maakt teminste dat denk ik , geen idee hoe dat dan weer werkt via de computer hihihi

10

Heb net mijn cricut cake binnen gekregen, bestelt bij de kwast, hij kost daar maar 349 euro incl btw. en gisteren bestelt voor 10 uur en vandaag al binnen, hihi, morgen cricut dag maar, hahaha

Vanaf vandaag 04-03-2012 is onze winkel met fondant en bakmixen open in venlo, met zeer scherpe prijzen. Open van do en vr 12.00-17.3 en za 10.00-17.00.

11

nadine1977 schreef:

ja sorry maar dacht jullie zijn zo ervaren dat ik dacht die springen gelijk in de pen lol

aangezien je zoveel moois ermee kan

ook geloof ik via je computer zodat alle dingen die je bedenkt via de machine mogelijk maakt teminste dat denk ik , geen idee hoe dat dan weer werkt via de computer hihihi

Als je meer wil weten over de cricut en de pc moet je maar eens google'n op scal of sure cuts a lot.

Vanaf vandaag 04-03-2012 is onze winkel met fondant en bakmixen open in venlo, met zeer scherpe prijzen. Open van do en vr 12.00-17.3 en za 10.00-17.00.

12

yvonske schreef:

Heb net mijn cricut cake binnen gekregen, bestelt bij de kwast, hij kost daar maar 349 euro incl btw. en gisteren bestelt voor 10 uur en vandaag al binnen, hihi, morgen cricut dag maar, hahaha

bij de kwast? waar zit die als ik vragen mag , en inderdaad snelle levering
heb je misschien de site voor me ?
groetjes nadine

13

Het prijs verschil zit hem in de aanschaf van de winkel die hem verkoopt. De goedkopere versies die je tegenkomt zijn door de verkoper veelal zelf uit de US gehaald, dit houdt in dat je ook in de US de garantie hebt (fabrieksgarantie)

De webshop heeft het op de (enige) legale wijze gedaan zoals het ook door provocraft is bedoeld, die hebben hem via de distributeur van provocraft hier in NL ingekocht (Kars) de inkoop via kars zorgt ervoor dat de prijs niet zo laag kan als op de overige sites, aangezien de inkoop al boven de prijzen ligt die jullie bij andere winkels tegen komen. De machines die via Kars binnen komen hebben in NL fabrieksgarantie. De distributeur neemt dan de garantie voor zijn rekening en regelt alles.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

bij create4fun kost hij 199 euro.maar daar zijn de cartridges weer duurder

15

Soesie schreef:

Tja kwestie van inkoop? Winstmarge ivm onkosten zoals huur winkelpand, personeel?

In amerika is hij nog goedkoper, maar ik heb besloten hem daar niet te kopen. Als je pech hebt dat er wat aan mankeert wat dan?

De webshop die de mini voor 199 heeft staan is niet de eu versie!!
Ik heb hem nu gewoon in de winkel besteld voor 295 en krijg er een kadobon bij van 25 euro. Iets duurder,maar als er iets is kan ik gewoon naar de winkel terug.

mijn taartjes, mijn taartjes.

16

Hallo!
Ook ik ben erg aan het denken of ik een cricut zal aanschaffen.
Mede de prijs maakt mij aan het twijfelen, omdat het voor mij ook echt enkel een hobby is.
Ik heb nu een webshop gevonden waar de grote en de mini cricut worden aangeboden. de grote voor E350,- en de mini voor E250,-.
Ze hebben ook veel keus in cartridges, allemaal voor E45,-.
Goedkoper heb ik ze nog niet gezien!
google op devo-sneek (hobbywinkel) en de rest wijst zich vanzelf.
Hopelijk heeft iemand er wat aan.
Groetjes!

Donne schreef:
Soesie schreef:

De webshop die de mini voor 199 heeft staan is niet de eu versie!!
Ik heb hem nu gewoon in de winkel besteld voor 295 en krijg er een kadobon bij van 25 euro. Iets duurder,maar als er iets is kan ik gewoon naar de winkel terug.

Vorige week de mini gekocht voor 199 bij die Nederlandse webshop. Op de site staat dat er geen EU stekker bij zit, maar die zit er dus WEL bij!!! Er zaten keurig 2 verschillende snoeren bij, 1 met Amerikaanse stekker, en 1 met Nederlandse stekker. Beide passen op de meegeleverde transformator. Je kan dus direct van start. Er zit een sticker van Kraft Import op de onderkant. Nederlandse Importeur dus. Deze neemt ook de garantie voor z'n rekening. Ook staat er op de site dat ze niet uit voorraad leveren, en de bestelling doorzetten naar Amerika, maar ik had 'm in 2 dagen thuis. Toch uit voorraad dus?

18 Laatst bewerkt door dollelollypop (26-05-2011 12:37)

Ik heb de grote cricut cake via ebay gekocht voor € 142,- alleen is het dan wel weer jammer dat ik € 75,- verzendkosten moest betalen maar goed dan heb ik hem nog voordelig.
Heb er ook meteen maar 3 cardridges bij genomen want die heb ik nu inclusief de verzendkosten voor € 72,-
1 x ELEGANT CAKES Cartridge (2000225) = 14.97EUR
1 x BIRTHDAY CAKES Cartridge (2000226) = 14.97EUR
1 x HOLIDAY CAKES Cartridge (2000224) = 14.97EUR
bij     cricutmachine.com/index.php?cPath=53
Das dus een stuk voordeliger want ze waren afgeprijst in euro's naar € 14,95 per stuk.
Misschien een ideetje voor jullie.

19

En hoe hoog waren de invoerrechten? Viel dat mee?

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

Ik heb niks hoeven betalen.
Dat ligt eraan of je net de pecht hebt er tussenuit gepikt te worden.

Groetjes Marion