1

Onderwerp: 2 x afgestudeerd aan het Erasmus

Deze taart is voor een jonge dame die dubbel docterandus is geworden door met haar twee masters af te studeren aan de Erasmus Universiteit. Dat was ook de reden waarom haar moeder haar wilde verrassen met dit taartje. Goh ik zou willen dat ik ook zn talent had en vroeger iets beter mijn best had gedaan tijdens de studie :s

http://www.taartinhuis.nl/components/com_joomgallery/img_originals/3d__stapeltaarten_4/erasmus_20110323_1822270779.jpg

Ik wilde graag een oud boek maken, vandaar dat ik hem bewust bobbeliger heb gelaten en niet strak wilde afsmeren.

Zelf vind ik hem best leuk geworden!

groeten, Bianca
TAART in huis

2

Re: 2 x afgestudeerd aan het Erasmus

Hij is leuk bedacht, ook dat ie zo `oud`lijkt

Taarten zijn een hobby... eerder een verslaving;-)

3

Re: 2 x afgestudeerd aan het Erasmus

Mooi gedaan!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Re: 2 x afgestudeerd aan het Erasmus

Leuk geworden!!
Echt zo'n oude look ook door dat erasmus plaatje.
Dit is een goede om te onthouden voor mijn broertje, al zit ie pas in zn 1e jaar...

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

5

Re: 2 x afgestudeerd aan het Erasmus

Wat is t'ie goed geworden. :thumb:  Ik moet (lees: wil) dit weekend een stapel oude boeken maken en ben heel benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen (was het lastig????)

6

Re: 2 x afgestudeerd aan het Erasmus

nee een eitje om eerlijk te zijn... binnen een klein uurtje was hij helemaal klaar, gevuld, afgesmeerd en bekleed en decoratie.

Heel veel succes met je boeken!!

groeten, Bianca
TAART in huis

7

Re: 2 x afgestudeerd aan het Erasmus

Aaaaaaaaaaaa wat is die mooi gedaan zeg!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

8

Re: 2 x afgestudeerd aan het Erasmus

super!

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

9

Re: 2 x afgestudeerd aan het Erasmus

Erg mooi!!!

Ik wil ook nog graag een boek maken, maar heb nog geen mogelijkheid gehad...... misschien moet ik m maar voor mezelf maken:d

Re: 2 x afgestudeerd aan het Erasmus

Wow, heel mooi gedaan, net echt :thumb: