Re: You'll never walk alone...
Wat een drama mensen! Ben ik onderweg..word ik opgejaagd door een man die achter mij rijdt...kijk ik even achter me..is de taart scheef gaan staan!!! Heb ik nog nooit gehad..dus wist ook effe niet hoe ik dit snel weer goed moest krijgen...snel naar huis gereden...alles losgehaald en geprobeerd om te restaureren...Hier en daar een gat..1 groot drama..
Uiteindelijk was ik op tijd, de taart vond ik ondertussen foeilelijk...
De afspraak was dat ik in beeld zou komen met naam en bedrijfsnaam..Na 4/5 mensen aan te spreken wat te bedoeling was en niemand me dat kon uitleggen ben ik rond 15:00 richting huis gegaan.
Ik ben nog even aangesproken door de dame die me vroeg het te maken en heb haar dit verteld. Niet zo zeer om te klagen, ze vroeg me er naar..anders had ik het niet eens gezegd..vond de taart maken al leuk om te doen en schaamde uiteindelijk voor het resultaat.
Zij vond echter dat ik anders de taart voor jan lul ha gemaakt..dus als het goed is kom ik nog wel even voorbij in de uitzending op de radio..ach we zien wel..ik ben een ervaring rijker en ben blij dat het er op zat. Ik had hele andere verwachtingen van mijn taart en uiteindelijk was het een ramp. Toch kijk ik er niet naar op terug...ik vond het gewoon super om te mogen maken!
Lees het nu pas wat een gedonder en belachelijk wel een ervaring rijker maar het had natuurlijk leuker moeten zijn !!!

.