26

Re: You'll never walk alone...

Judy schreef:

Wat een drama mensen! Ben ik onderweg..word ik opgejaagd door een man die achter mij rijdt...kijk ik even achter me..is de taart scheef gaan staan!!! Heb ik nog nooit gehad..dus wist ook effe niet hoe ik dit snel weer goed moest krijgen...snel naar huis gereden...alles losgehaald en geprobeerd om te restaureren...Hier en daar een gat..1 groot drama..

Uiteindelijk was ik op tijd, de taart vond ik ondertussen foeilelijk...

De afspraak was dat ik in beeld zou komen met naam en bedrijfsnaam..Na 4/5 mensen aan te spreken wat te bedoeling was en niemand me dat kon uitleggen ben ik rond 15:00 richting huis gegaan.

Ik ben nog even aangesproken door de dame die me vroeg het te maken en heb haar dit verteld. Niet zo zeer om te klagen, ze vroeg me er naar..anders had ik het niet eens gezegd..vond de taart maken al leuk om te doen en schaamde uiteindelijk voor het resultaat.

Zij vond echter dat ik anders de taart voor jan lul ha gemaakt..dus als het goed is kom ik nog wel even voorbij in de uitzending op de radio..ach we zien wel..ik ben een ervaring rijker en ben blij dat het er op zat. Ik had hele andere verwachtingen van mijn taart en uiteindelijk was het een ramp. Toch kijk ik er niet naar op terug...ik vond het gewoon super om te mogen maken!

Lees het nu pas wat een gedonder en belachelijk wel een ervaring rijker maar het had natuurlijk leuker moeten zijn !!!

27

Judy schreef:

Wat een drama mensen! Ben ik onderweg..word ik opgejaagd door een man die achter mij rijdt...kijk ik even achter me..is de taart scheef gaan staan!!! Heb ik nog nooit gehad..dus wist ook effe niet hoe ik dit snel weer goed moest krijgen...snel naar huis gereden...alles losgehaald en geprobeerd om te restaureren...Hier en daar een gat..1 groot drama..

Uiteindelijk was ik op tijd, de taart vond ik ondertussen foeilelijk...

De afspraak was dat ik in beeld zou komen met naam en bedrijfsnaam..Na 4/5 mensen aan te spreken wat te bedoeling was en niemand me dat kon uitleggen ben ik rond 15:00 richting huis gegaan.

Ik ben nog even aangesproken door de dame die me vroeg het te maken en heb haar dit verteld. Niet zo zeer om te klagen, ze vroeg me er naar..anders had ik het niet eens gezegd..vond de taart maken al leuk om te doen en schaamde uiteindelijk voor het resultaat.

Zij vond echter dat ik anders de taart voor jan lul ha gemaakt..dus als het goed is kom ik nog wel even voorbij in de uitzending op de radio..ach we zien wel..ik ben een ervaring rijker en ben blij dat het er op zat. Ik had hele andere verwachtingen van mijn taart en uiteindelijk was het een ramp. Toch kijk ik er niet naar op terug...ik vond het gewoon super om te mogen maken!

Hi Judy, wat een drama! Wel knap dat je toch nog naar huis bent gereden en de taart hebt proberen te redden. Ik heb naar de uitzending gekeken en mij was het geen eens opgevallen dat de taart schreef was, dus goed opgelost!! Ik hield mijn hart even vast toen Lee te taart ging aan snijden. Hij was zo druk aan het snijden dat ik dacht dat de bovenste laag eraf zou vallen ha ha ha .. gelukkig was het goed gegaan. En wat moest ik lachen toen hij een hap van die microfoon nam. Hij was toch wel eetbaar.. ha ha ha ha ha. Had je hem met cake gemaakt?
Tja je hebt er weer wat van geleerd, maar ja was natuurlijk leuker geweest als alles vlekkeloos was gegaan.
Groetjes,
Alexandra

Judy, diep respect! Ik had je verhaal al op Twtter gevolgd natuurlijk maar ben ook hier nog even komen lezen.

Liefs,
Athina

29

Akire schreef:

Zag de foto eerder dan dat ik de titel las... enneh  :o  :o zag toen de microfoon aan voor een piemel   :s :o  :o

SORRY!

Hele gave taart!

Hahaha..hoef je geen sorry voor te zeggen..alleen weet ik niet of hij een gouden piemel heeft :D

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

30

maar wel veel andere dingen van goud  ;)

31

goh wat een verhaal zeg!

knap dat je zo rustig bent gebleven en de taart bent gaan repareren , ik ga straks  op rijnmond.nl kijken of ik je taart kan ontdekken
het is een mooie taart !

32

Judy schreef:
Akire schreef:

Zag de foto eerder dan dat ik de titel las... enneh  :o  :o zag toen de microfoon aan voor een piemel   :s :o  :o

SORRY!

Hele gave taart!

Hahaha..hoef je geen sorry voor te zeggen..alleen weet ik niet of hij een gouden piemel heeft :D

Zo zie je maar wat mensen van een taart kunnen maken *LOL*.
Judy, je hebt het super opgelost! Eigen schuld, dikke bult van de microfoon, haha! Keek hij er niet heel vies bij? Ik zou het niet lekker vinden hoor een hap oase  :9.

We twitteren wel weer  :lol:

.....Mooie Taart uit Ede is vanaf oktober KeeKenMooR.....
                           -www.keekenmoor.nl-

33

mTaartuitede schreef:
Judy schreef:
Akire schreef:

SORRY!

Hele gave taart!

Zo zie je maar wat mensen van een taart kunnen maken *LOL*.
Judy, je hebt het super opgelost! Eigen schuld, dikke bult van de microfoon, haha! Keek hij er niet heel vies bij? Ik zou het niet lekker vinden hoor een hap oase  :9.

We twitteren wel weer  :lol:

Oh ja... Het was een super gave taart  :Y  :thumb:

.....Mooie Taart uit Ede is vanaf oktober KeeKenMooR.....
                           -www.keekenmoor.nl-

34

mooie taart. :thumb:

35

Even hier ook het verhaal gelezen. Hoe dan ook blijft het gaaf dat jij de taart voor Lee hebt mogen maken en je mag trots zijn op je taart!!  :thumb:

'Pink isn't just a colour, it's an attitude'

36 Laatst bewerkt door svennie (23-03-2011 18:49)

Hij is heel mooi jammer dat ze hem bij boulevardl niet helemaal in beeld lieten zien hij zat wel lekker te smikkelen van de microfoon zag ik net :lol:

Neem ook is een kijkje op mijn Facebook en liken natuurlijk https://www.facebook.com/SvenniesTaartenhuys?ref=hl

37

Ik heb hem net bij boulevard gezien!!!

If life gives you lemons, make lemonade!

Ik heb hem ook net bij boulevard gezien!   :D
Mooie taart! En heel leuk dat je hem mocht maken.

39

ik ben onder de indruk :thumb:

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

40

Mooi!!! En toch maar een taart voor Lee Towers gemaakt, ik zag hem gisteren nog bij Paul de Leeuw. Leuke man!

En een prachtige taart ik denk dat het het drama nog best mee zal vallen, heel veel mensen valt dat niet eens op!

Ik vind hem prachtig!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

41

Zag bij boulevard dat lee een stuk microfoon opat!!! Mooie taart !!!

42

Wel leuk en een eer dat je dat mag doen, volg de babbels ook altijd, maar die had ik toch even gemist.

Groetjes Bianca Wolst

Mooie taart! :thumb:

Even gekeken op www.rijnmond.nl;)
(meteen voor allen die het live gemist hebben...)

Je ziet er niets van van alle ellende die je mee hebt gemaakt, wel even geschrokken ook met het aansnijden van de bovenste taart; Lee was zo enthousiast aan het snijden en scheppen.... Maar gelukkig komt ie een paar keer mooi in beeld, je hebt dus best eer aan je werk zo.

morgen is er weer een dag

44

Ik vind het een mooie taart, ondanks de probleempjes die je had, op tv heb ik daar niets van gezien.
Je mag zeker trots op jezelf zijn meid.
Geweldig toch dat je een taart voor Lee Towers hebt gemaakt.

45

Heb je, hele mooie  :thumb: , taart net bij SBS shownieuws gezien! Lee vond 'm ook mooi, en lekker, zo te zien  :Y

46

Terwijl ik dit zit te lezen, hoor ik ineens dat het op tv is hihi.
Wat een toeval! Ik vind het echt super cool dat je dit hebt mogen doen!  :thumb:   Ik vind je taart prachtig!

Balen, dat hij scheef kwam te staan, waardoor je niet echt tevreden was over het resultaat. Ik weet zeker, dat je het perfect hebt weten op te lossen.

Groetjes San

47

Ik heb er helemaal niets meer van gezien..af is af en weg is weg zeg maar :D Had even het prijzencircus in de V&D om naartoe te gaan :D (wat een rijen!!)

Ik kijk terug op een hele leuke ervaring..ik ben toch nog eventjes genoemd op tv (de laatste seconden) dus dat pik ik weer mee en op tv zag hij er ook niet zo héél slecht uit..

Bedankt allemaal voor jullie lieve woordjes en complimenten!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

48

ik zag hem gisteren op sbs 6 met lee towers

Geweldig!!!
Gisteren  bij Hart van Nederland, Lee gretig in de microfoon zien happen haha....
Het zag er geweldig uit hoor. Niets meer te zien van je
"verzakking"  :thumb:

50

Mooi gemaakt en ook een heel leuk ontwerp :thumb: