Onderwerp: [FEEDBACK] Bedankt Aegle
Vorige week maandag schreef ik hier dat ik het wou opgeven omdat het totaal niet wilde lukken. Vandaag toonde Aegle mij hoe zij het deed. Ik viel van de ene verbazing in de andere want alhoewel ik een workshop deed en trots uitlegde wat ik allemaal leerde deed ik dus niets juist, het vullen niet en met 250 gr fondant kan je idd geen taart bekleden, ik kneede mijn fondant verkeerd en zo waren er nog wel meer foutjes. Maar voor het eerst is het mij gelukt om een taart zonder scheuren en te veel kreuken te bekleden waar ik super blij mee ben. De laatste anderhalve week had ik al heel wat zitten oefenen maar dit is de eerste keer dat ik zoiets heb van joepie het begint er op te lijken, dit was de eerste keer dat ik het super tof vond om te doen en niet constant liep te stressen. Een eerlijke feedback mag gerust ik wil altijd heel graag bij leren. De versiering is door tijdsnood wat aan de magere kant maar het was mij nu vooral om het bekleden te doen. Aegle nog eens héél hard bedankt voor alle tips en de super leuke namiddag!!!