1

Onderwerp: [FEEDBACK] Bedankt Aegle

Vorige week maandag schreef ik hier dat ik het wou opgeven omdat het totaal niet wilde lukken. Vandaag toonde Aegle mij hoe zij het deed. Ik viel van de ene verbazing in de andere want alhoewel ik een workshop deed en trots uitlegde wat ik allemaal leerde deed ik dus niets juist, het vullen niet en met 250 gr fondant kan je idd geen taart bekleden, ik kneede mijn fondant verkeerd en zo waren er nog wel meer foutjes. Maar voor het eerst is het mij gelukt om een taart zonder scheuren en te veel kreuken te bekleden waar ik super blij mee ben. De laatste anderhalve week had ik al heel wat zitten oefenen maar dit is de eerste keer dat ik zoiets heb van joepie het begint er op te lijken, dit was de eerste keer dat ik het super tof vond om te doen en niet constant liep te stressen. Een eerlijke feedback mag gerust ik wil altijd heel graag bij leren. De versiering is door tijdsnood wat aan de magere kant maar het was mij nu vooral om het bekleden te doen. Aegle nog eens héél hard bedankt voor alle tips en de super leuke namiddag!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4VCE86PA.jpg

2

Re: [FEEDBACK] Bedankt Aegle

da's inderdaad een superstrakke taart geworden :thumb:
en ook  :thumb: voor Aegle :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Rete strak!  :thumb:

Met zoete groet! Akire

4

leuk voor je dat het zo goed gelukt is. Strakke taart!

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

5

zoals ik al eerder zei: je bent hier steeds welkom, ik wil je gerust helpen. ook voor ons was het een heel fijne middag! jij bedankt om te willen komen!

Let's have a Cake Good Day !!!

6

super!! Nu ben ik eigenlijk toch wel benieuwd hoe je fondant "verkeerd" kan kneden? Bedoel je dan dat er teveel lucht in komt ofzo?

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

7

Sid we moesten hem een kwartier kneden dus dat deed ik altijd maar het was te lang :-(

8

Chris1970 schreef:

Sid we moesten hem een kwartier kneden dus dat deed ik altijd maar het was te lang :-(

ik kneed ook vaak een kwartier mijn fondant, eigenlijk net zo lang totdat ie soepel aanvoelt. Nooit bij stil gestaan dat dat ook te lang zou kunnen. :/

9

Mijn fondant kleefde altijd héél erg en heb ik nu door de tip van Aegle (een ander merk Fondant) niet meer en ik moest ook een pak korter kneden maar het heeft wel geholpen

10

fijn als je zo weer van een ander kunt leren. Ik heb ook verschillende soorten fondant uitgeprobeerd want daarin zit idd veel verschil.

11

Ik leerde gisteren een pak meer dan op de workshop, gebruik nu Callebout en die vind ik lekkerder en een pak handiger om mee te werken.

12

Hoi iedereen,

Ik ben net 5 minuten nieuw hier, en ik ben ten einde raad.
ik heb 2 maanden geleden iemand benanderd of zij mij taart wou maken voor mijn 18de verjaardag, en het zou helemaal goed komen.
helaas heeft ze gisteren haar vingers gekeusd waardoor ze niks meer kan.
Ik  wil zo graag een eigengemaakte taart voor mijn grote feest.
Kan iemand mij helpen om alsnog een taart te krijgen voor mijn verjaardag.
het is vandaag precies 1 week, en ik weet dat het kort is maar anders weet ik het niet meer.

groetjes

13

Mooie taart!

@ shannen
Zet je oproep even bij bakken voor anderen.....
Je woonplaats melden is dan ook handig

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

14

dat ziet er goed uit zeg, heel mooi strak. Zo zie je maar weer dat het belangrijk is om een goede basis workshop te krijgen. Fijn dat je geholpen bent  :)

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

15

ik heb dit echt met plezier gedaan, ik kan er gewoon niet bij dat mensen (wil geen namen noemen) workshops geven (officieel bedrijf) en dan gaan verkondigen dat fruit in een taart bij vulling absoluut niet kan, dat je enkel kan vullen met botercreme met een smaakje en niets anders, en dat je dan ook nog eens de vulling moet afschrapen!!! dat je biscuit zichtbaar moet blijven? komaan seg! en 250gr fondant voor een hele taart te bekleden, dat je dan ook nog eens 15min moet kneden...sorry hoor.

Let's have a Cake Good Day !!!