Onderwerp: [FEEDBACK] tja, dit is het geworden..
Hallo allemaal,
Afgelopen vrijdag was ik jarig, 28 al weer geworden. Samen met mijn zus en zwager vierde ik mijn verjaardag, ik zou natuurlijk voor de taart zorgen, mijn zus voor de hapjes! Ik had helemaal wilde plannen om een leuke vrolijke taart te maken, Of PIP stijl, of al la zoete kunst.. Maar mijn zus had er andere ideeen over.. Die wilde niet een taart met felle kleuren omdat zijn in de veronderstelling is dat mensen taarten met felle kleuren minder snel zullen eten omdat ze denken dat die zoeter zijn... Zij wilde een bruine taart... Ik ben gezwicht en ben aan de slag gegaan... Pff het viel niet mee. Ten eerste al om een mooie kleur bruin te krijgen. Ik heb Marsepein gebruikt en heb redelijk zwakke polsen.. (niet echt handig met deze hobby, maar ja het is niet anders..) Uiteindelijk wel een mooie kleur gekregen al zeg ik het zelf! Toen maar bedacht om mijn impressie matten te gebruiken. Ondertussen was mijn dochter van 9 maanden ziek en daardoor logischerwijs hangerig en huilerig en wilde het liefst de hele dag bij mama of papa in de arm hangen. Dus het zat me allemaal niet mee. Om 20 uur begon het feest. Ik heb ze thuis gemaakt en bij mijn zus gestapeld, we waren er om 19.45 uur... Snel gestapeld en kind in bed gelegd. Man lief heeft de foto's gemaakt, niet hele denderende foto's, maar goed ik heb in ieder geval een foto. Hier zijn ze dan

Ik vond het heel moeilijk om van een bruine taart iets moois te maken, ondanks de inspiratie van het forum.. Graag Feedback over hoe ik mijn ontwerp, wat ik eigenlijk zomaar uit mijn hoofd gemaakt heb anders had kunnen maken. Jullie eerlijke mening over wat je er van vind en alles wat je er nog meer over kwijt wil.
Overigens was de smaak wel heel goed. Heb veel reacties gekregen dat het de lekkerste taart was die ze ooit gegeten hadden.
Bovenste, 12 cm gevuld met 2 lagen dulche de leche met stukjes caramel
Middelste, 20 cm gevuld met 2 lagen zelfgemaakte mokkacreme (van de recepten hier)
Onderste, 26 cm, gevuld met 1 laag bonbonbloccreme en 1 laage dulche de leche met stukjes caramel!
Het bezoek vond de taart erg mooi en vooral dus erg lekker, maar ik ben benieuwd wat jullie kenners ervan vinden, het mag eerlijk, ik heb het topic van Suuz gelezen over eerlijke feedback!!
Heb ook in de taartenparade nog wat taartjes gepost!
Genoeg gekletst voor nu!
http://bregjestaarten.webklik.nl
Enneh, gefeliciteerd 
Ook een fel gekleurde taart vinden mensen erg lekker