1

Onderwerp: foto's van anderen bekijken.

Heb regelmatig dat ik de foto's van anderen niet kan zien (geeft alleen een x) terwijl er wel feedback van anderen onder staat. heb ik een instelling in mijn computer niet goed staan of is het iets anders?

Hoop dat jullie een antwoord weten.

gr. Sasja

2

Re: foto's van anderen bekijken.

Het kan zijn dat de locatie waar de foto vandaan komt is veranderd. Dan moet je vooral even kijken naar de 'leeftijd' van het topic. Vaak worden foto's op andere websites zoals hyves of mijnalbum verplaatst, bijvoorbeeld in een andere map. Dan klopt de url al niet meer en kan de foto niet geladen worden. Hoeft dus niet met jouw computer te maken te hebben  :nooo

3

De moderators hebben wel graag dat je deze berichtjes met onzichtbare foto's meldt...........dan kunnen zij contact zoeken met de plaatser en eventueel kijken of de foto's weer zichtbaar gemaakt kunnen worden.

4

Karin09 schreef:

De moderators hebben wel graag dat je deze berichtjes met onzichtbare foto's meldt...........dan kunnen zij contact zoeken met de plaatser en eventueel kijken of de foto's weer zichtbaar gemaakt kunnen worden.

Moet ik dat dan hier melden?

5

Sandra90 schreef:

Het kan zijn dat de locatie waar de foto vandaan komt is veranderd. Dan moet je vooral even kijken naar de 'leeftijd' van het topic. Vaak worden foto's op andere websites zoals hyves of mijnalbum verplaatst, bijvoorbeeld in een andere map. Dan klopt de url al niet meer en kan de foto niet geladen worden. Hoeft dus niet met jouw computer te maken te hebben  :nooo

Is een berichtje van een uur geleden dus daarom verbaasd het me dat ik de foto's niet kan zien en anderen kennelijk wel.

soms wil refreshen wel helpen

Groetjes Natasja!

7

Ik heb het ook regelmatig. Volgens mij is er dan wat mis met de instellingen. Ik zit op mijn werk, dus dan zullen ze wel met het netwerk bezig zijn neem ik aan.
Verplaatst zijn de foto's niet want dan krijg je daar een andere foutmelding van. Nu zie ik alleen een rood kruisje bij sommige foto's, die ik gisteren nog wel kon zien.

Groetjes, Monica

8

SasjaBerg schreef:
Karin09 schreef:

Moet ik dat dan hier melden?

Nee, via het 'Melden'-linkje van het betreffende topic :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

o, is meteen een antwoord op mijn vraag. Ik wilde vragen of ik moest melden als ik foto´s niet kon zien bij oud topic. En ik dacht laat ik eens kijken of ik het antwoord misschien al ergens zie staan  O-)

10

Geldt dat melden ook voor hele oude topics?

Bij het zoeken zie ik namelijk ook heel vaak dat de foto's niet meer zichtbaar zijn. Het zou fijn zijn als deze topics dan verwijderd worden, want volgens mij heb je er dan ook niet veel meer aan. (Scheelt waarschijnlijk ook in de belasting van de server?!)

Dat is toch een TAART waard!

11

Klopt helemaal, @ppeltje!  :Y (Het is fijn als je die meldt, want dan verwijderen we ze :) )

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

12

Komt voor elkaar! (jullie gaan het druk krijgen  :lol: )

Dat is toch een TAART waard!

13

hoi, ik bekijk ook graag oudere fotoo,s.
en ik begrijp dus dat als ik een rood plaatje zie dat ik dat mag melden.

14

:thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag