1

Onderwerp: Handmixer hoe lang mixen

Misschien een beetje domme vraag ik heb gwn een handmixer..Hoelang moet je daar mee mixen..?? Ik heb daar 5 standen op en de hoogste gaat echt heeeeeeel snel....Vraag me af wat en welke stand ik het beste kan doen...??Iemand tips

2 Laatst bewerkt door mookje (17-02-2011 10:26)

Re: Handmixer hoe lang mixen

Ik mix altijd gewoon netjes 10 minuten zoals het ook op de verpakking van mijn mix staat. De mixer wordt dan wel goed warm!

Ik roer alles trouwens wel eerst eventjes met een garde door, omdat het anders zo'n gespat wordt. Dan begin ik op de laagste stand, als het een mengsel is geworden ga ik over naar stand 2 en vrij snel daarna naar stand 3 en dan zet ik de kookwekker aan op 10 minuten.
Meestal lees ik onder het mixen een tijdschriftje.

En mijn hoorapparaat gaat eventjes uit, sjonge wat een herrie en dat 10 min. lang!  :lol:

Groetjes, Monica

3

Re: Handmixer hoe lang mixen

Hahaha :lol:  bedankt voor de uitleg en advies...Ik ben benieuwd of het goed lukt

4

Re: Handmixer hoe lang mixen

Hoi weet niet of je dit nog leest, voordat ik mijn kenwood had mixte ik ook met de handmixer, alleen heb ik er dus3 verknald in een jaar, ik heb nagevraagd waarom ze steeds kapot gingen:
ze zijn niet gemaakt om 10 minuten achter elkaar te draaien, je moet na 5 minuutjes 'm eigenlijk ff af laten koelen, want als de motor oververhit raakt, stopt ie ermee Succes Anja :)

Taartdecoratie en workshops!

5

Re: Handmixer hoe lang mixen

Ik gebruik de handmixer van de Hema. Ook totaal 10 minuten en met een boekje in de hand. Krijg er beetje een lamme arm van, maar voorlopig voldoet het prima.

Mijn creaties zijn te zien op www.hetgoudentaartje.nl

Re: Handmixer hoe lang mixen

Heb een mixer van Philips met 3 standen. Mix 8 min stand 3 en dan 2 min op stand 1.
Ik probeer de kinderen of manlief voor dit klusje te strikken.... :D

7

Re: Handmixer hoe lang mixen

Ik heb naast mijn Kenwood KMix een handmixer , ook van Kenwood, voor bijv. even een bakje slagroom klopppen. Je gelooft het niet, maar terwijl ik een glas water drink is de slagroom klaar.
Dus ik denk dat ie ook heel geschikt zal zijn om je biscuit te kloppen in een kortere(?) tijd.