1

Onderwerp: Makro aanbieding Kenwood k-mix kmx !!!

Jaa dames spaarpotten legen en  hopen dat je jarig bent, de loterij wint of manlief aardig aankijken..want de Kennie is vanaf dinsdag in de aanbieding bij de makro!!!

Incl btw 236,61€  !! ( ex 199.00)

Hij is er in t wijnrood en wit.

Succes allemaal!!!

2 Laatst bewerkt door Elskevv (05-03-2011 12:18)

Re: Makro aanbieding Kenwood k-mix kmx !!!

Is deze beter dan de patissier? Kan deze ook kleine hoeveelheden mixen?

3

Re: Makro aanbieding Kenwood k-mix kmx !!!

ik lees mee!
Ben erg nieuwsgierig, naar de ervaringen met deze kenwood.
( twijfel of ik voor deze ga...)

4

Re: Makro aanbieding Kenwood k-mix kmx !!!

jeejjjj, hij staat mooi te zijn in mijn keuken, nu nog een excuus vinden om hem uit te proberen! :Y

5

Re: Makro aanbieding Kenwood k-mix kmx !!!

hij staat hier ook sinds net heel mooi te zijn :)
Ben dan pas in juni jarig maar mijn ouders vonden dat snel genoeg dichterbij komen!

Hij heeft iets meer watt dan de patissier (100 watt meer geloof ik). verder weet ik niet hoe hij in het gebruik in vergelijking tot de patissier is, het formaat/model vind ik gezien mijn niet zo gigantisch grote keuken wel idealer. Ik ga hem vrijdag uitproberen!

De garde komt wel bijna tot de bodem van de kom, dus ik denk dat hij voor kleinere hoeveelheden ook te gebruiken is, er staat hier verder niets over in de gebruiksaanwijzing. Mijn eerste ervaringen zal ik hier zeker delen!
Graag lees ik mee voor ervaringen van andere gebruikers.

6

Re: Makro aanbieding Kenwood k-mix kmx !!!

ik heb gisteren een hoeveelheid van 250 gram cupcake-mix met 125 gram boter en 125 gram ei gemixt en dat ging prima. Halverwege wel even met de spatel de mix van de wanden en de klopper gehaald en weer verder gemixt en het zat allemaal goed door elkaar. En... ik had ineens tijd over :D. Hij maakte ook niet veel geluid, ik had verwacht dat hij herrie zou maken maar dat viel me erg mee.
Tot dusver helemaal tevreden dus!

7

Re: Makro aanbieding Kenwood k-mix kmx !!!

Hallo dames,

Ik heb deze machine (zwarte) al bijna een jaar en nog steeds dik te vrede.
Ik gebruik hem geregeld alleen bij kleine hoeveelheden even opletten dat hij alles goed meeneemt.

Voor diegene die hem heeft heel veel plezier ermee.

8

Re: Makro aanbieding Kenwood k-mix kmx !!!

Vandaag gekregen van mijn vriend, voor mijn aanstaande verjaardag.
Vanavond dan ook gelijk testen!

Ben heel benieuwd en zal mijn ervaringen hier opschrijven...