Re: 3D Bumba van 80 cm, gemaakt van cereal treats
wauw wat gaaf wat een super leuke foto ook zeg zo met je zoontje er op ik denk datje hier echt vragen over krijgt van kun je die voor mijn kind ook maken als bestelling
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » 3D Bumba van 80 cm, gemaakt van cereal treats
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wauw wat gaaf wat een super leuke foto ook zeg zo met je zoontje er op ik denk datje hier echt vragen over krijgt van kun je die voor mijn kind ook maken als bestelling
geweldig leuk!!! en wat slim bedacht om 'm zo op te bouwen echt super
@ @lice
Dank je wel voor de duidelijke foto,
Echt helemaal cake boss....
Daar zie je ze ook altijd stellages bouwen
Super
Wauwww echt RESPECT!!! super mooi gemaakt hoor
erg mooi zeg! super gedaan!!!!
Echt super!!
Ik heb de chocopops en de marshmellows ook al in de kelder liggen, maar ik heb het nog niet gewaagd om uit te proberen Bij Cake Boss, zie je dat ze het in plakken hebben gemaakt en dan snijden ze het in vorm, misschien is dat gemakkelijker?
Ik ben echt onder de indruk hoor, mooi zeg!!
Ik ben echt onder de indruk hoor, mooi zeg!!
Zo dan, wat een werk is dat geweest, geweldig goed gelukt, schitterend
Holy Cow! WOW!
Bij Cake Boss snijden ze altijd vormen uit een groot stuk cereal treat. Dus de snijvlakken zijn glad, dat voorkomt bobbels denk ik. Ze plakken bv wat lagen cereal treats tegen elkaar aan, en dan gaan ze een vorm uitsnijden.
**wow** knap hoor
ziet er super uit
Wat een super exemplaar van Bumba
Meid wat een project! Supergaaaf gedaan hoor, het is ook niks voor mij. Alleen maar eetbare taarten hier. Nou en misschien een boetseersel. Maar het is een prachtplaatje geworden en het valt echt wel mee met die bobbels hoor!!
Wow! Geweldig zeg!
@kaat: dit is toch allemaal eetbaar? met uitzondering van het balkje dan. Of bedoel je dat de cereal treats niet lekker zijn? Als ik Adrienne moet geloven, wordt er bij haar juist om de cereal treats gevochten.
Voor wie zich afvraagt hoe het gemaakt wordt, hier vind je trouwens een recept:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=79712
In Amerika schijn je cereal treats kant en klaar te kunnen kopen, volgens mij heeft Cake Boss dat dus.
Groetjes, Jozien.
Dankjewel iedereen voor jullie leuke reacties.
@mamakaat ip is cereal treats eetbaar, ikzelf vind het niet lekker veelste zoet, mijn zoon van 5 jaar en een vriendje die was komen spelen waren niet weg te krijgen uit de keuken zij vinden het heerlijk.
Maar uhm de Bumba staat hier nog in de garage (wat een moeder ben ik, schaam, schaam ), vind hem niet mooi genoeg om hem in de kamer te zetten (misschien doe ik hem volgende week wel in de container) en er staan al drie taarten op het dressoir.
Het recept heb ik ook hier gevonden, maar dit is niet voor mij weggelegd, misschien wel als het kant en klaar is zoals bij Cake Boss etc.
Zo hé...wat een supercreatie!!!
Heel erg leuk geworden.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » 3D Bumba van 80 cm, gemaakt van cereal treats