1 Laatst bewerkt door smarianne (28-01-2012 14:29)

Onderwerp: Brand! In de benennn. Haast is geboden...

brandweerman sam taart
Siemen to the rescue
Alles in brandweer en brandweerman Sam stijl voor onze Siemen die vandaag 4 jaar is geworden. Zijn traktatie koeken heb ik vorige week al laten zien maar de taart was voor vandaag
Wilde hem gisteravond al posten maar kreeg um niet mooi op de foto gezet en vanochtend nog snel ff voor visite kwam deze gemaakt. Hij wilde graag dezelfde brandweerman Sam taart als vorig jaar maar vriend Bennie kwam met ander leuk idee wat ik uit moest werken. Wat Siemen er graag op terug wilde zien zit er allemaal op, vlammen, ladders, grote deuren, brandweerman Sam en....de fjewww....<-- brandweer paal. Hij heeft zo'n enorme brandweer tik en als ie dan een paal of iets wat er ook maar op lijkt ziet (deur kozijn of poot van een barkruk )is in zijn bewegingswereld een fjewwww....wat we dan ook met zijn allen roepen als ie naar beneden glijdt  :+

Gevuld met dulce du leche en peertjes en opgeklopte ganache, ook meneertje zijn eigen keus...peertjesss. Morgen kunnen we nog van taart genieten want het was natuurlijk veel te veel maar anders kon ik brandweerkazerne idee niet uitwerken met de fjewwwwwww

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GC6MJHLN.jpg

Re: Brand! In de benennn. Haast is geboden...

Wauw helemaal geweldig!!!!!!!

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

3

jahaaa, die is leuk en mooi :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Hij is weer fantastisch  :thumb:

5

Mooi zeg

6

Super gaaf.

7

super zeg!

Groetjes, Dorothea.

8

Wat een gave taart! Ontzettend leuk gemaakt!!
En nog gefeliciteerd met Siemen!  :thumb:

9

Super gaaf zeg!!!!!!

I just love it....!!

10

gaaaaaaaaaaaaaaaaaf...daar zal die kleine brandweerman Siemen helemaal van uit zijn dak zijn gegaan... nog gefeliciteerd!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

11

Geweldige Brandweerman Sam taart. Ik heb hem ter inspiratie opgeslagen. Want mijn verzameling brandweermannen in huis gaan deze geweldig vinden. De een wordt boer en brandweerman, de ander brandweerman en loonwerker en de grootste man is een echte brandweerman. Bij ons is klinkt er geregeld "attentie, attentie, brandalarm" door het huis.

Nogmaals dit is een echte brandweermannensupertaart.

12

Super zeg!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

13

heel leuk!!! :thumb:  :thumb:

14

Hij is echt super knap

Haha, die is gaaf zeg!
Super... :thumb:

16

hahaha, ik zie 'm al naar beneden roetsjen..

prachtige taart!!

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

jeetje wat een plaatje zeg!
prachtig!

Ik zing mijn eigen wijsje!

18

Gaaf!! Mag ik hem opslaan, wij hebben over 3 weken een brandweerman Sam feestje hier ;)

19

natureruurlijk Joyce, vind ik leuk zelfs  :Y

20

wauw, wat een gave taart is het, super hoor

21

Hij is leuk !!!!!!!!!!!!!!! Applaus voor jezelf, trotse mama!
Ik vind de fjewww ook geweldig en ik kan me helemaal voorstellen, dat Siemen dit zegt en hierom vraagt op de taart! Prachtige vlammen ook weer.
Mag hij nog 2 daagjes thuisblijven of is hij al meteen naar de basisschool? Ik denk het niet, toch? Maandag waarschijnlijk met een brok in de keel (dat had ik in ieder geval wel bij de oudste)!

Groet, Jolanda

22

Wat een prachtige taart Marianne!!
En die brandweerpaal maakt het helemaal af hoor...
Gefeliciteerd met jullie Siemen  en natuurlijk veel succes op school.

Groetjes Ymie

23

Dé brok had ik vorige week donderdagochtend Jol, 2e ochtend dat ie ging oefenen en hij verplicht op stoeltje moet blijven zitten tot juf zegt dat ze er af mogen. Wel ff wat anders hoor dan de peuter. En dinsdag heeft ie middagje geoefend en had ik ook fruit en drinken in zijn tas wat ik weer mee naar huis genomen heb. Wist ik veel dat ze dat niet in de middag doen. Op de psz wel woensdagsmiddags en das net zo lang.
Gistermiddag hebben we afscheid genomen van psz en zijn lieve juf én het nieuwe gebouw wat hij dus niet meer bewust mee maakt. Vind het verhipte jammer maar het is de volgende stap he, ik kom er niet onderuit. Elke ochtend vroeg uit de veren en vrijdags heeft ie vrije dag. Hij heeft nieuwe brandweerman Sam rugzak van me gekregen voor mee naar de basis want ja daar hoort een grote jongen tas bij. Vandaag én morgen dus geniet ie nog lekker van al zijn nieuwe kadootjes. Bedankt voor de leuke kaart wat ben jij ook GOED he?! ..............'k had je beter ff kunnen mailen nu ik het na lees............ ;)

24

super, super, super! Echt heel erg gaaf!

25

Mens, wat ben jij geweldig bezig!! Ik begreep dat je een tijdje geen zin had gehad in posten, maar dit is wat je noemt "Come back with a vengeance!!" :D :D :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>