Onderwerp: Brand! In de benennn. Haast is geboden...
brandweerman sam taart
Siemen to the rescue
Alles in brandweer en brandweerman Sam stijl voor onze Siemen die vandaag 4 jaar is geworden. Zijn traktatie koeken heb ik vorige week al laten zien maar de taart was voor vandaag
Wilde hem gisteravond al posten maar kreeg um niet mooi op de foto gezet en vanochtend nog snel ff voor visite kwam deze gemaakt. Hij wilde graag dezelfde brandweerman Sam taart als vorig jaar maar vriend Bennie kwam met ander leuk idee wat ik uit moest werken. Wat Siemen er graag op terug wilde zien zit er allemaal op, vlammen, ladders, grote deuren, brandweerman Sam en....de fjewww....<-- brandweer paal. Hij heeft zo'n enorme brandweer tik en als ie dan een paal of iets wat er ook maar op lijkt ziet (deur kozijn of poot van een barkruk )is in zijn bewegingswereld een fjewwww....wat we dan ook met zijn allen roepen als ie naar beneden glijdt
Gevuld met dulce du leche en peertjes en opgeklopte ganache, ook meneertje zijn eigen keus...peertjesss. Morgen kunnen we nog van taart genieten want het was natuurlijk veel te veel maar anders kon ik brandweerkazerne idee niet uitwerken met de fjewwwwwww

https://www.facebook.com/mariannesgebaksels