1

Onderwerp: Pip taart (met cupcakes)

Hierbij m'n nieuwste creactie met PIP als onderwerp.
Vulling vind ik zelf nooit zo belangrijk (hij was erg lekker ;))
maar ben heel benieuwd hoe jullie h'm er uit vinden zien (opbouwende kritiek is altijd welkom!)
M'n vriendin was er in iedergeval helemaal blij mee :).

http://www.snufferd.com/taarten/pip2.jpg
http://www.snufferd.com/taarten/pip1.jpg

2

Re: Pip taart (met cupcakes)

Ik vind 'm mooi, lekker vrolijk! Mooie kleurtjes ook. :)

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

3

erg mooi! De kleurtjes passen goed bij elkaar

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

zeer mooi! Helemaal PIP

Fond Of Cakes

5

Ik vind hem héél erg goed gelukt. Mag ik vragen waarom je de cc's bol hebt gelaten en niet plat en hoe je ze dan zo mooi bol hebt (bij mij zijn ze altijd een beetje puntig of met een scheurtje er in) gekregen?

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

6

Prachtige PIP  :thumb:  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

Het fondant of marsepein lijkt mij aan de dikke kant.....ik vind hem net een klein tikkie te druk als ik eerlijk mag zijn :o

8

Ik vind m mooi.
Pip is toch atijd een beetje uitbundig?
Ik vind de kleuren mooi op elkaar aangepast en de cupcakes maken er een mooi geheel van.

9

Miss Flieber schreef:

Het fondant of marsepein lijkt mij aan de dikke kant.....ik vind hem net een klein tikkie te druk als ik eerlijk mag zijn :o

Zelf vind ik ook vaak een taart die wat rustiger is mooier. Maar het moest dus "pip" zijn, en ik denk dan moet dat wel een beetje naar voren komen.
En ieder z'n smaak natuurlijk (tis maar goed dat iedereen een verschillende smaak heeft toch :))

10

Judy schreef:

Ik vind hem héél erg goed gelukt. Mag ik vragen waarom je de cc's bol hebt gelaten en niet plat en hoe je ze dan zo mooi bol hebt (bij mij zijn ze altijd een beetje puntig of met een scheurtje er in) gekregen?

Tja ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij ook altijd een gevecht is om ze zo mooi bol te houden (want vaak worden ze bol in de oven, maar als ze dan afkoelen, of het nou in de oven blijft of niet, kunnen ze wel eens inzakken).
Ik laat de over langzaam aan opwaren (eigenlijk zet ik ze in de oven en dan laat ik h'm pas voor verwarmen). Daarna als de oven voorverwarmt is stel ik de tijd pas in (en daar tel ik altijd een paar min bij op). Dus ze zitten wel langer in de oven.

Verder vond ik het er wel gezellig uitzien als ze zo bol zijn, dus ik denk ik laat het maar zo.

(Ik was zelf trouwens niet zo tevreden over de fondant op de cupcakes, iets te kleine rondjes gemaakt).

11

Echt een hele mooie taart echt helemaal PIP ben ook echt fan hele gave taart!!!!

Hoe heb je die kleur blauw gekregen??

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!

12

Snow schreef:

Echt een hele mooie taart echt helemaal PIP ben ook echt fan hele gave taart!!!!

Hoe heb je die kleur blauw gekregen??

Thnxx!
De kleur blauw is met azul real royal blue (van wilton) gemaakt. Voor de donkere kleur gebruik ik dan niet te veel witte fondant en wat meer kleurstof, dan wordt de kleur donkerder.

13

Leuk!