1

Onderwerp: [FEEDBACK] is het een koi of....

zeg je van, druk maar in elkaar en begin overnieuw :D

http://i139.photobucket.com/albums/q306/sandra_van_overeem/001-4.jpg?t=1299614837

http://i139.photobucket.com/albums/q306/sandra_van_overeem/002-6.jpg?t=1299614837

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

2

Re: [FEEDBACK] is het een koi of....

Ik vind hem juist heel mooi! Mooi geschilderd ook, ik zou hem echt nooooit in elkaar drukken hoor!

3

Ik vind hem wel mooi hoor. Weet niet of die op een koi lijkt heb ik geen verstand van  :nooo maar mooi is die wel

4

Duidelijk een koi, lijkt zelfs wel iets op een vlinder koi, hij zou eigenlijk nog een soort sprieten/sliertjes aan de zijkant bij de bek moeten hebben om helemaal echt te zijn, hij is echt mooi

5

die heb ik er ook aan zitten, maar die zijn niet heel goed te zien op de foto  (ff met je neus tegen het scherm ;)  :lol: )

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

6

Oh, ik dacht dat het een goudvis was?

Nee, hoor, hartstikke goed!

Jacqueline

7

Mooi,

persoonlijk zou ik zijn vinnen nog wel iets meer frillen (dunner maken) maar de kleuren enzo zijn echt koi hoor :thumb:

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

8

yakefrank schreef:

Oh, ik dacht dat het een goudvis was?

:lol:

9

Etspaghet schreef:

Mooi,

persoonlijk zou ik zijn vinnen nog wel iets meer frillen (dunner maken) maar de kleuren enzo zijn echt koi hoor :thumb:

ja daar zat ik zelf ook naar te kijken, een beetje meer zoals de staart he... :)

thnx!

10

Wow, dit is echt wel koi
Héél knap gedaan.

Tracht dagelijks minstens één maal te glimlachen.

11

:thumb: Heel mooi!

Liefs, Zanoni

12

Ja duidelijk een koi, vind hem goed gelukt hoor. En waar voor ga je die gebruiken?  :D daar ben ik dan ook wel weer benieuwd naar  :Y

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

13

ik mag vrijdag voor een 65 jarige koifan een taartmaken :)
dus daar komt hij op!

14

En dan is deze de enige of komen er nog meer op? Straks ook je taart showen he  :D

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

15

ik heb nog wat waterlelies in gedachten en verder weet ik het nog niet goed eigenlijk...
meestal komt t wel als ik eenmaal bezig ben :)

en uiteraard ga ik m vrijdag showen!

16

Mijn wederhelft (zonder enige voorkennis) zag gelijk dat het koi was!
Ik vind m ook erg mooi!